PWS: Aardbeving bestendig bouwen
-
Beste,
Ons PWS gaat over aardbevingen en specifiek over hoe je aardbeving bestendig kan bouwen. Voor ons onderzoek willen wij graag gebruik maken van jullie trilplaat. Zodat wij kunnen onderzoeken met welke technieken je een gebouw aardbeving bestendig kan maken. Ons vraag is of wij dit bij jullie kunnen doen en wanneer. Ook vragen wij ons af of wij via jullie ook aan materialen kunnen komen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Yoanna choi en Sophie Marchal (stanislascollege westplantsoen). -
@Yoanna zegt in PWS: Aardbeving bestendig bouwen:
Beste,
Ons PWS gaat over aardbevingen en specifiek over hoe je aardbeving bestendig kan bouwen. Voor ons onderzoek willen wij graag gebruik maken van jullie trilplaat. Zodat wij kunnen onderzoeken met welke technieken je een gebouw aardbeving bestendig kan maken. Ons vraag is of wij dit bij jullie kunnen doen en wanneer. Ook vragen wij ons af of wij via jullie ook aan materialen kunnen komen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Yoanna choi en Sophie Marchal (stanislascollege westplantsoen).Wij willen ook graag weten welke materialen mogelijk zijn voor zo'n prototype. Wat hebben jullie de afgelopen jaren gezien wat goed werkt. :)
-
Hoi dat kan zeker! Wanneer zouden jullie willen langskomen?
Groetjes,
Max
-
Hi,
Voor ons maakt het niet uit. Maandag tot en met vrijdag. Het liefst ook zo snel mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Yoanna Choi en Sophie Marchal. -
@Yoanna Helemaal top! Kunnen jullie maandag 15 april om 1 uur? Mocht dit lukken stuur even je mail dan stuur ik de details door van jullie bezoek!
Groetjes,
Max
-
@max123123 Hi, zou het die week erop kunnen? Dat komt voor ons beter uit met school. Mijn email is trouwens: 133191@stanislascollege.net
Met vriendelijke groet,
Yoanna Choi en Sophie Marchal.