pws tanning oil
-
Beste Barbara,
Ik doe samen met Juna dit pws en via deze e-mail zouden wij graag geïnformeerd willen worden voor de workshop. Wij zijn erg geïnteresseerd hierin. Via deze mail hebben we ook een interesseformulier ingevuld via de website.
Wij zouden graag zo snel u weet wanneer deze workshop in zijn werking kan gaan een datum horen, zodat wij onze planning hier omheen kunnen plannen!Wij horen graag van u!
Met vriendelijke groet,
Elisa en Juna
-
@elisajunapws Hoi Elisa en Juna,
Ik heb inderdaad jullie formulier ontvangen. De workshop is al een tijd niet ingepland omdat we nog wachtten op de UV-VIS spectrofotometer. Deze is vandeweek eindelijk bezorgd, maar voor de kerstvakantie wordt het te kortdag om te workshop te organiseren. Na de vakantie zal de workshop weer gegeven worden en krijgen jullie bericht van mij.
Groetjes,
Barbara -
Hoi Barbara,
Wij vroegen ons af of er al een datum is voor de workshop? Zodat wij dit kunnen inplannen ivm school. We horen graag van u!
Groet,
Elisa en Juna
-
Helaas is het me nog niet gelukt om een nieuwe datum te plannen maar ik ben er wel mee bezig. Dus ik zal jullie laten weten als deze gepland is. Hebben jullie veel haast ivm deadlines of niet? Dan kan ik daar rekening mee proberen te houden.
Groetjes,
Barbara -
Hoi,
wij zouden voor eind februari wel een workshop gehad willen hebben als dat kanGroet,
Elisa en Juna -
Oké goed om te weten, ik ga proberen aanstaande week een datum te regelen en laat jullie dan weer meer weten!
Groetjes,
Barbara -
Hoi barbara,
Heeft u al een datum gevonden? We willen de workshop wel graag binnenkort doen.
We horen graag van u!
Groet,
Elisa en Juna -
@elisajunapws Hoi,
Ik heb gisteren met de labbegeleider afgesproken dat we hem op 29 februari 13.00 kunnen geven! Een week van tevoren krijgen jullie dan een uitnodiging per mail als jullie ook een interesseformulier hebben ingevuld :) Hopelijk is het voor jullie nog op tijd.
Groetjes,
Barbara -
Hoi, Barbara
Dank u wel! Deze datum komt goed uit en wij gaan het regelen met onze school. Zijn er nog spullen die wij moeten meenemen tegen die tijd? En misschien een bepaalde voorbereiding?
We horen het graag.
Groet,
Elisa en Juna
-
@elisajunapws Hoi,
Voor zover weet ik dat even niet, maar ik zal het tijdig laten weten :)
Groetjes,
Barbara