Concorde op waterstof
-
Geachte,
Ik ben Dimas Sloot, 13 jaar en zit op het Linde College Wolvega. Voor ons vak O&O hebben we een innovatieproject, daarvoor hebben we bedacht een concorde op waterstof. Daarvoor moeten we een enquête afnemen bij een expert. Ik weet niet wie de goede persoon is dus ik verwacht graag een antwoord van iemand.
Met vriendelijke groeten,
Dimas Sloot en ons groepje
Linde College, WolvegaStel u bent de goede persoon, vul a.u.b. deze enquete in:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cOER1A-LB0OzeaHXyRgswO95BbT7aJlEo-0QJAV6HYZUQ1AzME1aMEdRMEdBNjJaQjZISFpYSUcyVS4u -
Hallo Dimas,
Ik ben Karel Jacobs en studeer Lucht- en Ruimtevaarttechniek dus ik zou zeker deze enquete kunnen invullen. Ik merk dat het weinig technische inhoud bevat, dus als jullie daar nog vragen over hebben kunnen jullie deze altijd vragen op het forum!
-
Hallo,
Dank voor het invullen. We sturen het ook nog naar andere mensen door het land. Welke technische vragen zou ik er nog bij plakken?
Met vriendelijke groet,
Dimas Sloot -
Qua technische vragen kan je denken aan de verandering van het vermogen en efficiëntie wanneer waterstof wordt gebruikt als brandstof in plaats van kerosine. Ook kun je denken aan de manier waarop waterstof wordt opgeslagen en wat voor invloed dit heeft op de structuur van het vliegtuig. Ik hoop dat je wat kan met dit soort vragen.
mvg Karel @Dimas-Sloot