Windmolens op zee
-
Beste lezer,
In samenwerking met Menno Kroese van het bedrijf Heerema, werken wij aan een project voor de procesoptimalisatie voor het plaatsen van windmolens op zee. Naast onze opdrachtgever, hebben we ook een expertbegeleider nodig, die veel weet van procesoptimalisatie en/of windmolens op zee.
Alvast bedankt.
Hierbij ons projectplan:
(https://docs.google.com/document/d/10RCUPnzkwdkNBq1UAi5AQ_TcpMRlxZXf5I6BZxsFjco/edit?usp=sharing) -
Hoi @PalingJoost ,
Goed dat je ons forum hebt gevonden. Het uitbreiden van windmolen parken kan een goed antwoord zijn in het najagen van meer groene energie op deze wereld. Ik studeer zelf civiele techniek en zou jullie zeker kunnen begeleiden in jullie avontuur naar het optimaliseren van het proces in windmolens, met oog op de tijdsduur. De vraag is een beetje wat verwachten jullie van mij?
Allereerst heb ik even gekeken naar wat jullie tot nu toe hebben. Met name naar jullie deelvragen. Jullie doel is namelijk erachter komen in welk proces er het meeste tijd gewonnen kan worden wanneer de windmolens geïnstalleerd moeten worden. Wanneer jullie deze stap hebben gevonden zou ik jullie ook nog kunnen helpen met het kunnen optimaliseren van deze project stap. Wat mij opviel bij jullie deelvragen is dat vraag 3 en 4 erg op elkaar lijken dus het lijkt mij verstandiger als jullie deze samenvoegen. Daarnaast mist er nog een fundamente invalshoek voor jullie onderzoek en dat is namelijk welke externe factoren er van invloed zijn op het instalatieproces. Je bent op zee aan het werk , daar worden de windmolens blootgesteld aan ruwe weersomstandigheden die ook zeker invloed hebben op het instaleren ervan. Hier kan ook zeker winst gehaald worden.
Ik hoop jullie hier een beetje geholpen mee te hebben.
Als er vragen zijn hoor ik het maar al te graag!
Groetjes,
Max
-
@max123123
Bedankt voor uw snelle reactie. Onze excuses voor onze late reactie, wij hadden een toetsweek en daarna vakantie, dus daardoor hebben wij uw bericht niet gelezen.
Wij zouden graag een keer met u willen videobellen om te bespreken hoe we elkaar kunnen complementeren.
Wij hebben op donderdag tussen 14:35 en 16:15 O&O en op vrijdag van 10:30 tot 12:10 les. Tussen die tijden zouden wij een afspraak kunnen maken. Dit is onze voorkeur, als u tijdens die momenten niet beschikbaar bent, kunnen we ook een andere tijd afspreken.
Laat maar weten wanneer u beschikbaar bent, dan komen we er samen vast wel uit.
Met vriendelijke groeten,
Maria, Tijn, Simon en Joost