Begeleider project techniekafdeling herontwerpen
-
Beste TU delft studenten,
Wij zijn 2 leerlingen van het Johannes Fontanus College uit Barneveld en we zijn op zoek naar een begeleider voor ons examenproject van het vak Onderzoek&Ontwerp. Voor deze opdracht zullen wij een techniekafdeling van een middelbare school in Zeeland moeten herontwerpen. Op dit moment zijn wij bezig met ons Profielwerkstuk (als vooronderzoek voor het examenproject), waarin we de verschillende eisen en wensen voor het ontwerpen van deze afdeling onderzoeken. Aan de hand hiervan gaan we verder met het ontwerp.
De begeleider zou ons kunnen ondersteunen met inhoudelijke (vak)kennis voor het ontwerp en zou ook feedback kunnen geven op onze werkwijze/resultaten. Aangezien dit project vooral aansluit bij de studie Bouwkunde, lijkt het ons fijn om iemand uit dat gebied als begeleider te hebben. Zijn er mensen die hier tijd voor hebben/willen maken?
Alvast bedankt!Groeten,
Jan Bart en Patrick -
Ha Jan Bart en Patrick,
Helaas kunnen wij jullie niet helpen aan een begeleider voor jullie profielwerkstuk/meesterproef. Op dit moment loopt er een pilot met 13 scholen in de regio waarvoor wij begeleiders zoeken binnen de TU Delft; jullie school valt daar niet onder. Het spijt me dat ik jullie hier niet mee kan helpen.
Mochten jullie inhoudelijke vragen mbt jullie profielwerkstuk hebben dan zie ik jullie graag terug op het forum!Groet,
Noor