Technasium probleem
-
Hallo,
Wij zitten in het vierde jaar van het vwo. Op school hebben we het profiel Technasium, daar heb je het vak Onderzoek en Ontwerp waar we een opdracht krijgen van een bedrijf of organisatie en daar proberen we een (technische) oplossing voor te vinden. Vanaf de 4e ga je het bedrijf en de opdracht zelf zoeken, en wij vragen uw bedrijf onze opdrachtgever te worden. Als u daarvoor in bent, hebben wij een probleem nodig waar jullie op dit moment mee kampen. We geven regelmatig updates en vragen dan feedback. Uiteindelijk is er een eindpresentatie waar u dan een beoordeling geeft. Op zich kan dit allemaal online, maar onze voorkeur gaat naar een fysieke afspraak (als mogelijk uiteraard).
We zijn al drie jaar met O&O bezig, en hebben veel gevarieerde projecten gehad. En daardoor hebben we ook ervaring met onder andere 3d modeleren, programmeren, natuurkunde, luchtvaart, computer hardware en ruimtevaart. En nu we zelf een bedrijf mogen zoeken, Kiezen we ook iets waar we de meeste expertise bij hebben. We hopen dat iemand een interessante opdracht voor ons heeft.
-
lennardd PWS TU Delft Teamvoor het laatst aangepast door lennardd 9 sep 2022, 08:57 9 sep 2022, 08:57
Hoi @moene,
Leuk om te horen dat jullie zo geïnteresseerd zijn in het vak Onderzoek en Ontwerp en dat jullie nu een opdrachtgever zoeken!
Helaas bieden wij vanuit het PWS Team geen opdrachten aan. Wij zijn er vooral om jullie te helpen als je vastloopt of als je een experiment wilt uitvoeren waarvoor wij in Delft wel de apparatuur hebben en jullie op school niet. Voor de technasium scholen bieden wij bovendien de mogelijkheid om in contact te komen met een expert bij het uitvoeren van je meesterproef. Dit houdt in dat er regelmatig videocalls met de expert plaatsvinden waarin de expert met jullie meedenkt en je van advies voorziet als jullie ergens vastlopen. Als je hierin geïnteresseerd bent, kun je jezelf aanmelden via het formulier op de pagina 'technasium'.
Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen helpen, maar als jullie verder nog vragen hebben, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lennard -
Hallo @lennardd,
Enorm bedankt voor uw moeiten.
Zodra we een opdracht gevonden hebben zullen we de Tu Delft zeker contacteren voor hulp bij ons project.Groet,
Moene