PWS zweefvliegtuig
-
[h]Vraag van PimJames[/h]
hallo,Mijn pws partner en ik zitten in 6 vwo op het scala college te alphen aan den rijn.
Wij hebben er voor gekozen om ons profielwerkstuk te doen over zweefvliegtuigen.
Dit na aanleiding van ons bezoek in de 4de klas aan de tu delft. We hebben toen zelf
zweefvliegtuigjes gebouwd van balsahout en die toen uitgeprobeerd. We zouden graag willen weten
of die ontwerpen van die vliegtuigjes nog beschikbaar zijn, ze zouden namelijk een goede basis zijn
om onze ontwerpen op verder te borduren. En als u eventueel nog andere ontwerpen heeft of
andere nuttige informatie over zweefvliegtuigen zouden wij die graag ontvangen.met vriendelijk groeten,
Pim Dijt en Jaimy van der Meer.
p.s. wij hadden eerst gemailt naar info@tudelft[dot]nl alleen toen werden we hier naar verwezen
-
Beste Pim en Jaimy,
We hebben zelf geen balza ontwerpen van model vliegtuigen. Weten jullie nog wie het bezoek heeft georganiseerd? Wijzelf waren daar namelijk niet aanwezig.
Ik denk wel dat jullie heel veel modellen op het internet kunnen vinden. Als je bijvoorbeeld 'model airplane do it youfself' google't kun je al heel veel vinden. Ik heb bijvoorbeeld deze website gevonden: glider model.
Ook hebben we de 20e een windtunnel workshop. Misschien leuk voor jullie om daar aan mee te doen?
Groetjes,
Hubert