Massa van een zwart gat
-
Beste lezer,
Wij zouden graag begeleiding willen krijgen bij ons PWS over het berekenen van de massa van een zwart gat. Graag horen wij of dit mogelijk is en of er contact met ons opgenomen kan worden. Wij zitten aankomend schooljaar in 6V, en we zijn twee enthousiaste meiden die graag meer uitleg en ondersteuning krijgen. Bedankt alvast voor de reactie en hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Nikita Westerink en Cecile van Schaik
-
Hoi @cecile_vs,
Wat een leuk onderwerp! Het is zeker mogelijk om hulp te krijgen bij jullie pws en met studenten te bellen die meer weten over het onderwerp. Dit kan zijn om uitleg te geven als jullie ergens niet uitkomen, maar ook om mee te denken over het opstellen van een onderzoeksvraag of na te denken over het praktisch deel. De uiteindelijk begeleiding van jullie pws blijft echter toch liggen bij de docent.
Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen helpen, maar als jullie verder nog vragen hebben, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lennard -
@lennardd Beste Lennard,
Enorm bedankt voor je bericht. Sorry voor de late reactie, wij zijn nu druk bezig met het theoretische deel van het pws, maar zouden nog steeds enorm graag begeleiding willen bij de berekeningen. Is het misschien een idee om via de mail contact te hebben? Wellicht ken jij mede studenten/docenten die ons verder zouden willen helpen?
Alvast bedankt voor je reactie en je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Nikita Westerink en Cecile van Schaik -
Hoi @cecile_vs,
Hulp bij de berekeningen kan ik jullie zeker geven!
Als jullie ze naar mij doorsturen kan ik er eens naar kijken. Ook kunnen we een keer videobellen, zodat ik met jullie mee kan kijken en samen met jullie kan zoeken waar het mis gaat.Ik hoor het wel!
Groetjes,
Lennard