achtbanen
-
Goedendag,
Wij zijn Piet en Britt en zitten in vwo6 en doen ons profielwerkstuk over achtbanen. Gedurende dit proces willen wij een ultieme achtbaan ontwerpen (en gaan hierbij in op de mechanica, constructie en biologische benadering) en wij vroegen ons af of hiervoor een mogelijkheid is om naar de universiteit te komen. We weten nog niet precies hoe wij een practicum hieraan willen binden, onze vraag is dan ook of een van jullie een idee heeft hoe we dit kunnen realiseren. Wij kijken uit naar een antwoord!
Alvast bedankt,
Piet en Britt -
Hoi @britt-voshol, wat een gaaf onderwerp! Als jullie naar ons toe willen komen kunnen jullie naar een van onze PWS-middagen komen: https://pwstudelft.nl/pws-middag/
Ik zou jullie aanraden bij Stijn in te schrijven, hij weet jullie denk ik het best verder te helpen. Maar jullie moeten je ook afvragen of jullie per se naar de TU willen komen; in een videocall zou ik jullie ook wel wat verder kunnen helpen als jullie dat willen. Dat zou jullie waarschijnlijk wat moeite besparen. Aan jullie de keuze!Groetjes, Cian