Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Verband tussen hersenen, gedrag en emoties.

Het menselijk lichaam
    2
    2
    2683
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • A
      amberx
      voor het laatst aangepast door

Beste lezer,

Ik ben Amber en ik zit in VWO5. Ik heb hulp nodig bij het formuleren van een redelijke onderzoeksvraag.
      Ik wil namelijk graag mijn PWS gaan schrijven over hoe de hersenen reageren op verschillende manieren van waarnemen. Tot nu toe heb ik zoiets als: 'Hoe is onze manier van waarnemen doorslaggevend voor het gedrag dat we tot uiting brengen?'

Mijn vraag aan u is, is dit een geschikt onderwerp voor een PWS? Zo ja, hoe kan ik mijn onderzoeksvraag het duidelijkst formuleren.

Alvast bedankt

Mvg,
      Amber

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • Stijn SmitsS
        Stijn Smits
        voor het laatst aangepast door

@amberx
        Hoi Amber,

Had je toevallig al op deze pagina gekeken van onze website? In dit stappenplan krijg je de juiste informatie om tot een compacte en wetenschappelijke hoofdvraag te kunnen komen.
        Wat bedoel je precies met verschillende manieren van waarnemen? Houd er rekening mee dat je hoofdvraag ook duidelijk moet zijn voor personen die geen kennis hebben van het desbetreffende onderwerp.
        Probeer je hoofdvraag meetbaar te maken. Wanneer is een waarneming doorslaggevend voor het gedrag?

Groetjes,
        Stijn

Administrator
        Student Civiele Techniek

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors