Duurzame plastic maler
-
Beste PWS Team,
Voor het vak onderzoek en ontwerp van het Technasium hebben wij de opdracht gekregen van een bedrijf genaamd 4 green foundation. Het opdracht is om een machine te ontwerpen om plastic te malen en een nieuw prodcut van te maken, maar wel met zo min mogelijk stroom. Het moet natuurlijk duurzaam zijn. Ons vraag aan u is, kunt u onze expert zijn voor dit project, ons hierbij helpen en advies geven.
met vriendelijke groeten,
Suheda Yavuzyigitoglu en Guus van der Knaap
-
Hoi Suhed en Guus,
Wat een gaaf onderwerp. Daar kan ik jullie zeker bij helpen!
Groet,
Midas -
Dit bericht is verwijderd! -
Hallo @QuaGuus ,
Ik zou zo snel niet weten waar je goede bronnen zou kunnen vinden voor vergelijkbare producten. Meer omdat ik ook te weinig informatie heb van jullie product. Ik zou zelf ook beginnen op Google te zoeken. Op Google scholar kun je ontzettend veel wetenschappelijke artikelen vinden.
Kunnen jullie 13 januari om 14:30? Op het science center van de TU Delft.
Groet,
Midas -
Helemaal goed! Ik zie jullie dan.
-
@Midas-Becker hallo, wij zitten beneden bij de ingang van het science centre. Komt u eraan?
-
Hoi @QuaGuus ,
Goed dat jullie een programma van eisen hebben opgesteld en daar aardig wat eisen van hebben kunnen verwerken. Kijk nog wel even goed naar de verwoording van de eisen. Gebruik van aluminium is geen eis. Je heb waarschijnlijk aluminium gebruikt omdat het licht is en goed tegen roest kan? Dan is dat een eis en is aluminium de oplossing. Als jullie het model niet hebben gemaakt moeten jullie een bronvermelding maken naar wie het model wél heeft gemaakt. Dat geldt ook voor alle andere informatie die jullie gebruiken. Het stukje over de werking is in principe duidelijk. Misschien kan het nog wat visueler door een plaatje toe te voegen die de werking uitlegt of misschien een overzichtelijk stappenplan van de werking in plaats van een lang stuk tekst. Kijk ook nog even wat beter naar jullie grammatica. "Het ontwerp voor het boot" is bijvoorbeeld geen kloppende slide titel. Verder zijn jullie goed bezig!
Succes!
-
Hoi Guus,
Zo te zien is het jullie niet gelukt het feedbackformulier te uploaden dus die moeten jullie ook mee sturen. Ik stuur jullie een privé bericht met mijn mailadres.