Een open haard die ook kan koelen
-
Beste Meneer/Mevrouw,
Wij zijn Kamiel Lagerwerf, Renzo Ligthart en Nora Betcke, en wij zouden graag een expert aanvragen. De contactpersoon binnen ons groepje is: Nora Betcke. Wij zitten op het Maris College Belgisch Park in Den Haag. Onze O&O docent is N. van den Burg.
Wij hebben de opdracht gekregen om een airco in te bouwen in een openhaard. Dit moet ervoor zorgen dat een openhaard ook in de zomer gebruikt kan worden, wanneer het eigenlijk te warm is om de haard aan te steken. Hierbij moet er rekening gehouden worden met het rendement van de haard en ook de airco moet aan een paar voorwaarden voldoen (stil, makkelijk te onderhouden, geen extra ruimte innemen, etc.). Deze opdracht hebben wij gekregen van Martin Straathof, bedrijfsleider bij Daniëls. Daniëls is een openhaardenbedrijf dat op zoek is naar innovatie en dit op deze manier denkt te bereiken.
Wij zoeken een expert die ons kan helpen met het beoordelen van de haalbaarheid van de concepten. Het liefst zoeken we ook iemand met ervaring met thermodynamica.
Met vriendelijke groet,
Kamiel, Nora en Renzo -
Hallo Kamiel, Nora en Renzo,
Wat een interessant onderwerp. Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeën. Laat maar weten als jullie ergens vastlopen.
Groet,
Midas -
Hallo Midas,
Bij voorbaat dank voor uw hulp. Zodra wij ergens hulp bij nodig hebben zullen wij contact met u opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Kamiel, Renzo en Nora
-
Helemaal goed! Succes!
-
Beste Midas,
Is het mogelijk om een afspraak te maken om opdracht te bespreken?
Kamiel, Nora en Renzo
-
Hallo @NoraBetcke ,
Dat is eventueel wel mogelijk (tot en met december alleen in het weekend, daarna ook doordeweeks). Wat zouden jullie willen bespreken? Het lijkt me belangrijk dat jullie goed voor ogen hebben wat jullie willen vragen. En bedenk ook of we die vragen niet via dit forum kunt beantwoorden.
Groet,
Midas -
Beste Midas,
Wij zouden graag alvast een afspraak willen maken om onze ideeën door te bespreken. Is dit mogelijk in week 3?
Kamiel, Nora en Renzo -
Ik heb jullie een persoonlijk berichtje gestuurd om een datum af te stemmen.