Lab On Wheels - een mobiel psychologielab
-
Beste meneer/mevrouw,
Wij zijn leerlingen van het DaVinci College te Leiden en doen dit jaar meesterproef. Onze begeleider vanuit school is Mevrouw Yvonne Gallagher. Ons groepje bestaat uit Khaled Akraa (19), Cos Neven (17) en ikzelf, Djoerd Belt (18). Wij zijn op zoek naar een expert voor onze meesterproef, en wij denken dat de TU Delft ons dat kan bieden.
Onze opdracht is het project Lab On Wheels, met als opdrachtgever Mariska Kret, hoogleraar psychologie aan de universiteit Leiden. De opdracht houdt in dat we een mobiel psychologielab ontwerpen voor in een busje, zodat er psychologische onderzoeken op locatie gedaan kunnen worden. Onze opdrachtgever bepaald voor ons welke psychologische meetapparatuur en andere benodigdheden er in de bus moeten/kunnen komen. Onze opdracht is om de inrichting, stroomvoorziening en alles wat verder bij komt kijken te ontwerpen. 4dejaars psychologiestudenten werken ook zelfstandig aan het project, en het plan van de universiteit Leiden is om het project daadwerkelijk te realiseren.
Onze Hoofdvraag luidt: "Hoe kunnen we een mobiel psychologielab voor in een busje ontwerpen?"
Met als deelvragen: "Welke benodigdheden voor psychologisch onderzoek moeten er in het busje aanwezig zijn?"
"Hoe zorgen we voor een betrouwbare bron van stroom voor de apparatuur van het lab?"
"Hoe kunnen we de onderdelen die in de bus moeten komen zo handig mogelijk indelen?"Wij hopen dat de TU Delft een expert voor ons heeft op het gebied van functionele ruimtelijke inrichting, aangezien wij goed zullen moeten nadenken over de plaatsing en inrichting van de verschillende elementen in de bus.
Onze contactpersoon van onze groep is Djoerd Belt.
De e-mail van onze begeleider vanuit school, Mevrouw Yvonne Gallagher.Wij hopen graag van u te horen.
Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,
Djoerd Belt
-
Beste Djoerd, Cos en Khaled,
Wat een interessant idee, ben benieuwd naar wat jullie al bedacht hebben. Ik ben zelf 3e jaars technische scheikunde student, helaas hebben wij geen bouwkundige in ons team dus neem ik jullie vraag op mij. Als ik jullie ergens mee kan helpen hoor ik het graag!
Groetjes,
Ismene