Platform voor werkgevers en werknemende scholieren
-
Hoi Jip, dankjewel ik heb het PvA naar je gemaild. Het zou zeker leuk zijn om elkaar een keer in persoon te spreken. Zou jij in de week van 28 oktober t/m 1 november kunnen? Ik ga nog even overleggen of wij nog voorkeur hebben voor een dag maar ik denk woensdag, donderdag of vrijdag.
Groeten, Rens -
Wij hebben 4 november de tussenpresentatie van ons project, hierbij zullen we het vooronderzoek presenteren en het plan van aanpak van wat we daarna gaan doen. Is het voor jou mogelijk om daarbij te zijn? Dit zal in de ochtend zijn, rond half 9.
Dit zouden we ook in plaatst van de andere afspraak kunnen doen, of beide. Maar er zou ook gelijk tijd zijn om over het project te praten.
Groeten,
Rens -
Ik zou in de middag van donderdag 31 oktober kunnen afspreken.
Ik heb nog geen tijd gehad om jullie PvA te bekijken, ik zal dat binnenkort even doen en kijken of ik daar feedback op heb en wat ik vind van jullie proces.
Ik ben bang dat ik niet bij jullie presentatie kan zijn, in ieder geval succes.
-
Hoi Jip, is 14.00 / 14.30 op donderdag voor jou ook goed?
-
Ja! 14:00 klinkt prima. Zal ik de feedback op jullie PvA dan geven of liever nu al?
-
Hoi Jip, Wij hebben waarschijnlijk vrij kunnen regelen van school voor de afspraak maar het komt allemaal een beetje krap omdat we vakantie hadden en toen de teamleider niet konden bereiken. Waar moeten wij zijn morgen?
-
Hoi Jip,
Wij hebben al redelijk wat voortgang gemaakt. We hebben het eerst met Wordpress geprobeerd maar onze eerste userstory is een account aanmaken en dat was al niet mogelijk om gratis te doen bij Wordpress. Daarom werken we nu met Wix. Deze werkt wel erg goed voor de mogelijkheden die wij willen. Op futurebrick.nl kan je al enkele dingen zien.
Groeten, Rens -
Hey mannen,
Jeetje ziet er leuk uit zeg! Ik ben aangemeld hoor. Houd me maar op de hoogte hoe het verder gaat!
Groetjes,
Jip -
Jip Rietveld
Hoi Jip, We zijn inmiddels weer een stuk verder met ons project en het programmeren van de website gaat Daan tot nu toe erg goed af. Onze docent is alleen bang dat ons project te veel op een eerstejaars hbo ict gaat lijkt ipv wo informatica. Weet jij ons te vertellen wat de belangrijkste verschillen daartussen zijn en hoe wij kunnen zorgen dat ons project echt richting het wo niveau gaat.Daarnaast willen we je graag uitnodigen om maandag 2 maart tussen 15:00 en 17:00 bij onze eindpresentatie te kijken, als je kan en je dat leuk lijkt natuurlijk.
-
Hey @FutureBrick
Wat goed om te horen! Ik heb even gekeken naar de website en die ziet er heel netjes uit! Ik ben bang dat ik niet aanwezig kan zijn bij jullie eindpresentatie maar ik wens jullie veel succes ermee!
Het verschil tussen een HBO informatica project en een WO niveau project valt wel mee hoor. Zeker bij het maken als een product als dit. Ik heb namelijk zeker ook op deze manier verschillende projecten gebouwd tijdens mijn bachelor! Ik zou me daar vooral geen zorgen om maken. Vaak probeerde ze tijdens mijn bachelor diploma wel het product dat je bouwt te verwerven met klassieke informatica problemen. Dingen als, omgaan met veel data of de beveiliging van de website stonden dan centraal. Dat gezegd hebbende denk ik dat jullie project goed aansluit bij een WO en een HBO eerstejaars project.
Groetjes,
Jip