Vleugelprofielen
-
Hallo!
Voor mijn pws wil ik graag de lift en vleugelprofielen onderzoeken. Zou het dan handig zijn als ik een paar ontwerpjes maak en test op de ene of andere manier? En wat zou een goede onderzoeksmethode en een stappenplan voor pws kunnen zijn om dit onderwerp te onderzoeken ?
-
Hi Sara, hier is zeker een leuk onderzoek over te doen en genoeg informatie over te vinden in boeken over aerodynamica maar natuurlijk ook gewoon op het internet. Wat veel mensen doen is zelf uit hard schuim profielen maken en deze kunnen dan vervolgens bij ons in de windtunnel getest worden op lift en drag. Bouwhandleiding is hier te vinden: http://pwstudelft.nl/wp-content/uploads/2017/09/Vleugelprofielenworkshop-Bouwhandleiding-Versie-4.pdf De eerst volgende pwsmidagen zullen alleen zijn na de zomer en zullen verschijnen op de website.
Groetjes Storm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login