Elektrisch rijden
-
Hallo allemaal,
Wij zijn Bradley en Xander en wij doen ons PWS over elektrisch rijden in Europa. We kijken hierbij naar aspecten zoals; efficiëntie van de accu, de productie van de elektrische/chemische energie maar ook naar de productie van de auto zelf en hoeveel energie dat kost. Zoals jullie misschien wel snappen zijn accu's dus erg belangrijk. We hadden gezien dat er bij de PWS middagen ook proefjes met een brandstof cel zijn en de efficiëntie daarvan. Wij hoopten dat we misschien hier informatie konden krijgen daarover of een proefje konden komen doen op de PWS middag.
Met vriendelijke groet,
Bradley en Xander
Wateringse Veld College
6V -
@xnn2001
Hallo Bradley en Xander,Het klopt dat er mogelijkheid is om tijdens de pws middag een proef te doen met de brandstofcel. Ik kan het proefvoorschrift naar jullie sturen als de extra informatie, want dan hebben jullie een idee over wat er gedaan wordt.
Voor het uitvoeren van de proef kunnen jullie langskomen. Momenteel is de enige optie hiervoor op 17 januari, omdat de andere mogelijkheid als volgeboekt is.Met vriendelijke groeten,
Sanne -
Sanne Nielsen
Wij zouden erg graag het proefvoorschrift ontvangen. Ik vrees dat wij een beetje te laat zijn geweest met het kijken naar de PWS-middagen bij jullie aangezien 17 januari niet goed uitkomt voor ons. Maar als u het proefvoorschrift naar ons kunt sturen zou willen sturen zouden wij dat erg op prijs stellen.Met vriendelijke groet,
Bradley en Xander -
@xnn2001
Ik heb hem naar jullie mail verzonden.Groetjes,
Sanne