Genetische modificatie
-
Mijn profielwerkstuk doe ik over genetische modificatie. Ik wilde langs komen donderdag 18 oktober, maar die middag is volgeboekt. Is er iemand die me kan helpen? Ik wil ook graag een proefje doen.
ik zit op het Grotius College, vwo6.
groeten van Max -
@maxispakkie
Hoi Max,Ik kan je wel helpen. Is er iets specifieks waarbij ik kan helpen zoals hoofd- en deelvragen of heb je al een onderzoeksrichting gekozen?
Groetjes,
Sanne -
hallo Sanne,
dat zou geweldig zijn! Zal ik een keer langskomen? of liever via de mail?
groeten van max
mijn mail is: marcelmarlies@yahoo.com -
@maxispakkie
Hallo Max,Ik help je graag eerst via het forum. Dan kunnen we hier een begin maken en dan kunnen we daarna altijd nog een keer afspreken. Meestal kan het eerste altijd via het forum hier zoals het bespreken van een onderzoeksrichting en onderzoeksvragen.
Hoe ver staan jullie hiermee? Als jullie denken aan GM waar denken jullie dan aan en wat vinden jullie een interessante richting/aspect? Vaak kun je ook ideeën opdoen door te kijken naar GM in het nieuws. Zo kun je een actuele twist geven aan je pws.
Hebben jullie je ook al een beetje georiënteerd richting de literatuur?Groetjes,
Sanne -
Dit bericht is verwijderd! -
Beste Colin en Nikke,
Een onderzoek begint altijd met een hoofdvraag. Hebben jullie deze al wel? Zo niet, wat vinden jullie interessant aan GM bacteriën. Wat zouden jullie willen onderzoeken. En als jullie dan een goede hoofdvraag hebben verzonnen stel je deelvragen op die samen antwoord geven op je hoofdvraag.
Als jullie je deel en hoofdvragen doorsturen kan ik jullie verder helpen!
Met vriendelijke groeten,
Ismene
PWS TU Delft