Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Plastic afval scheiden door middel van magnetisme

Magnetisme & supergeleiding
    1
    4
    3557
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • L
      LisaKoolen
      voor het laatst aangepast door

Wij doen ons PO voor natuurkunde over het onderwerp: Plastic afval scheiden d.m.v. magnetisme.
      Wij hebben op internet informatie gevonden op de site van de TU Delft. Wij konden hieruit alleen niet genoeg informatie halen om een volledig PO af te ronden. Daarom vroegen wij ons af of er wat extra informatie over dit onderwerp zou kunnen gestuurd worden. formules die hierbij van toepassing zijn zouden bijvoorbeeld erg helpen.

Alvast bedankt,

Anna van Vuuren en Lisa Koolen

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • C
        Caspar
        voor het laatst aangepast door

Hi Anna en Lisa,

Welke informatie hadden jullie al gevonden? Stuur anders even een link mee. En ik heb geen verdere informatie klaarliggen, maar ik kan jullie wel helpen met zoeken. Wat zou je nog meer willen weten. Wat voor informatie ontbreekt er nog in jullie PO?

Groet,

Caspar

Student Technische Natuurkunde

• C
          Caspar
          voor het laatst aangepast door Thom

Hey Anna en Lisa,

Sorry voor mijn late reactie!
          Hier alvast een webpagina waar iets meer op de technische kant van het proces wordt ingegaan:
          http://www.kennislink.nl/publicaties/plastic-afval-scheiden-met-een-magneet
          Ik hoop dat jullie hiermee verder geholpen zijn. Anders hoor ik jullie graag weer!

Student Technische Natuurkunde

• L
            LisaKoolen
            voor het laatst aangepast door Thom

Hoi caspar,

We hadden bijvoorbeeld gekeken op deze site waarin in de eerste zin vermeld staat dat de TU Delft zich hiermee bezig houdt: http://www.duurzaambedrijfsleven.nl/59157/plastic-uit-afval-scheiden-met-magneten/
            hierin staat ook wat informatie, alleen het is e bedoeling dat we het verder uitzoeken hoe het werkt met formules e.d. , maar we weten niet welke formules hier precies bij van toepassing zijn.

groetjes,

Anna en Lisa

• First post
              Last post
            Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors