PWS magneettrein aandrijven
-
Hoi,
Wij willen een magneettrein bouwen met een supergeleider en onderzoeken hoe we deze het best aan kunnen drijven. Nu is het probleem alleen dat we aan supergeleiders en vloeibaar stikstof moeten zien te komen. Aangezien de TU Delft dat heeft vroegen wij ons af of jullie ons kunnen vertellen hoe wij er aan kunnen komen en of jullie ons hier eventueel mee kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Marnix en Edric -
Hoi Marnix en Edric,
Ik denk dat het moeilijk zal zijn voor jullie om er zelf aan te komen. Het is niet makkelijk te hanteren/vervoeren en het kan best wel gevaarlijk zijn. Ik geef woensdagmiddag 10 oktober een workshop supergeleiding op de TU Delft, waar supergeleiding in het algemeen en een supergeleidende trein speciaal aan bod zal komen. Ik raad jullie aan daar naartoe te komen!
Info en inschrijven via: http://pwstudelft.nl/workshops/workshop-supergeleiding/
Groetjes,
Michiel -
Hoi,
graag willen wij een afspraak maken om op de TU Delft wat tests te doen met supergeleiders.
Met wie kunnen we dit regelen?Alvast bedankt,
Marnix en Edric -
Beste Marnix en Edric,
Jullie zijn aan het goede adres! 12 december wordt er weer een workshop gegeven waar je ook zelf met supergeleideers kan gaan experimenteren. Kijk over een paar dagen op de site bij naar delft -> workshop -> supergeleiding en dan kan je je weer inschrijven op de plek waar nu een interesse formulier staat. Daar staat nu ook wat info over supergeleiding!
Groetjes,
Michiel