Zonnecel
-
Beste studenten,
Wij (Max, Floris, en Dirk) willen het rendement van een zonnecel onderzoeken, maar hebben daar op onze school niet de materialen voor. Wij vroegen ons af of we dit onderzoek bij jullie kunnen doen?
-
Hey @florisvzb
Op dit moment hebben wij niet de apparatuur om het rendement van een zonnecel te onderzoeken. Maar we zijn wel bezig met deze aan te schaffen. Als je je e-mail bij mij achterlaat in een privé bericht zet ik je op de interesse lijst van de workshop zonnecellen waarin ook het rendement van een zonnecel aan bod komt. Dan wordt je per e-mail op de hoogte gehouden van wanneer het mogelijk zal zijn de proef hier op de TU Delft uit te voeren.
Groeten,
Jip -
hi jip, beetje aan het stoeien met de site(heb een even een nieuw account aangemaakt met 123 er nu achter, dit is inderdaad me groepsgenoot. ik heb gesproken met jouw medestudent sanne, over het feit dat er wellicht een workshop plaatsvind 27 september. wij zouden hier graag aan willen deelnemen. tot die tijd wat kunnen wij alvast doen qua theorie bij elkaar halen? groet max
-
Hey Max,
Op de 27ste is niet per se een zonnecel workshop gepland maar zal ik aanwezig zijn op het Science Centre om je te helpen met jullie PWS. Ik heb je e-mail iig op de interesse lijst gezet van de workshop en ik zal komende week je een bericht sturen over een eventuele afspraak op de 27ste.
Je hoort van me!
Jip