Aardbeving bestendig bouwen
-
Beste Student,
Onlangs hebben wij gekozen om onze PWS te houden over aardbeving bestendig bouwen. Zelf ben ik van plan om Civiele techniek te gaan studeren. Dus dat onderwerp komt ook redelijk in de buurt van mijn studie. Dus lijkt deze workshop uitstekend om ons voor te bereiden en natuurlijk een leuke practicum te hebben op onze PWS. Ik zag dat jullie een workshop geven over dit onderwerp. Wij zouden ons graag willen opgeven maar de link werkte niet. Vandaar dat ik het op deze manier aankaart. Kunnen jullie eventueel doorgeven of dat deze Workshop dit jaar ook doorgaat? En hoe wij ons kunnen opgeven?
Met vriendelijke groet,
Youri Gerrits -
Hoi @Youri-Gerrits,
Leuk dat je een actueel onderwerp hebt gekozen voor je profielwerkstuk. Daarnaast is civiele techniek ook geen verkeerde studie :)
De datum voor de workshop aardbevingsbestendig bouwen zal ergens volgende week worden vastgesteld. Ik zal je persoonlijk mailen zodra deze workshop beschikbaar is gesteld!Groeten Stijn
PS: mocht je dit lezen en zou je graag ook een workshop willen doen? Klik dan op "Praktisch deel" en kies het onderwerp dat jou interesseert!
-
Stijn Smits Hey Stijn,
Heb je al data? En ik heb niks ontvangen op mijn privé mail. De kans is natuurlijk ook aanwezig dat je nog niks hebt verstuurd maar vragen kan geen kwaad dacht ik zo. Heb je een kleine update Misschien?Met vriendelijke groet,
Youri -
Hee @Youri-Gerrits,
Mijn oprechte excuses, de datum is vastgesteld op donderdagmiddag 11 oktober. Deze week wordt de website geüpdate, daarna kan je je inschrijven.
Hopelijk zie ik je de 11de!
Natuurlijk kunnen we verder sparren op het forum bij vragen over je PWS.Groeten Stijn