Kernfusie (Farnsworth-hirsch reactor)
-
Beste @ThymenWoldhuis,
Ik wil je zeker helpen met je PWS! Graag hoor ik van je of je nog langs wilt komen.
Ik ben redelijk flexibel dus.
Tot snel.Groetjes,
Thom
-
Hoi Thom,
Heel erg bedankt dat je wilt helpen. Ik heb in de tussentijd een paar aanpassingen gemaakt aan mijn profielwerkstuk. Ik heb wat proefjes gedaan op school met plasma's maken enzo en heb mijn hoofdvraag veranderd naar 'hoe dicht kan je bij kernfusie komen met 'normale' materialen?' (dit ga ik nog beter formuleren maar dit is het in principe).
Ondanks dit vind ik het nog steeds erg fijn om een keer langs te komen, want dan kan ik eventueel nog extra dingen doen met kernfusie en nog veel dingen leren om hem beter te maken.
Ik heb nu toetsweek en na volgende week woensdag heb ik het wel rustig op school dus dan kan ik langs komen. Ik weet niet of jullie dan al vakantie hebben en of dit uberhaupt nog mogelijk is dan, maar dat zou ik graag willen horen.
Nogmaals bedankt voor je hulp!
Mvg,
Thymen
-
Beste @ThymenWoldhuis,
Goed om te horen dat je nog langs zou willen komen. Officieel is hier de vakantie begonnen, maar mocht het dringend zijn, dan kan ik denk ik wel een middagje vrijmaken hiervoor!
Ik hoor wel van je.Groetjes,
Thom
-
Thom,
Zo heel erg dringend is het niet, dus laat ik het voor nu even rusten en dan ga ik na de vakantie weer verder. Dan zal ik ook wel weer kijken wanneer ik allemaal kan.
Mvg,
Thymen
-
Beste @ThymenWoldhuis,
Hoe staat het ervoor met je PWS? Denk je er nog over na om langs te komen?
Groetjes,
Thom
-
Hoi Thom,
Ik denk er zeker aan om langs te komen. Ik mag hiervoor verlof vragen van school dus qua tijd en dag maakt het mij niet echt uit. Dus doe maar iets wat jullie uitkomt.
Mvg,
Thymen
-
Hallo @ThymenWoldhuis,
Dat is op dit moment een beetje vaag nog. Aangezien ik per morgen met mijn master start en nog geen rooster heb. We houden contact.
Groetjes,
Thom
-
Hoi Thom Woudstra ,
Heb je al wat meer duidelijkheid met je rooster? Ik zou het liefst zo snel mogelijk langs willen komen. Mijn profielwerkstuk moet namelijk al eind oktober af zijn; het verslag dan.
Groetjes.
Thymen
-
Dit bericht is verwijderd! -