[PWS] Bacteriofagen
-
Wij zijn Yuki de Groot en Bart Dijksterhuis van het Gymnasium Novum in Voorburg en wij zitten in de vijfde klas. Recentelijk hebben wij de aflevering van 'Dokters van Morgen' gezien over bacteriofagen. Dit leek ons een heel fascinerend onderwerp en daarom doen wij ons Profielwerkstuk over bacteriofagen. In de aflevering kwam uw Universiteit en uw universitair onderzoek over bacteriofagen aan bod.
Wij vroegen ons af of wij een deel van ons profielwerkstuk bij u zouden kunnen afleggen, bijvoorbeeld door een dag mee te kunnen lopen met de afdeling die dit onderzoek doet of hier iemand van deze afdeling hierover zouden kunnen spreken. Het zou ons heel leuk lijken die kans van u te kunnen krijgen en het zou enorm helpen bij ons profielwerkstuk.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Yuki de Groot en Bart Dijksterhuis
-
@B-Dijksterhuis
Beste Yuki en Bart,Leuk dat jullie zo op een onderwerp zijn gekomen. Heb je toevallig iets meer over de aflevering, want als ik jullie in contact zou kunnen brengen dan zou ik graag wat meer weten. Veel professoren in Delft hebben het erg druk dus ik kan ook niet garanderen dat ik jullie op dit punt kan helpen.
Ik kan jullie sws wel goed helpen met de rest. Zijn jullie al begonnen aan jullie project? en zoja hoe ver zijn jullie?
Groetjes,
Sanne -
Beste Sanne,
Wij hebben hier de link voor de aflevering van 'Dokters van Morgen'. Hopelijk helpt dit.
http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/411070/Dokters_Van_Morgen.html
Wij zouden het onwijs gaaf vinden als wij een keer bij u langs zouden kunnen komen voor bijvoorbeeld een interview of een meeloopdag of als dat niet lukt contact zouden kunnen leggen met een van de professoren.
Wij hebben tot nu toe de probleemstelling en het onderzoeksvoorstel geschreven. We moeten de punten uit het onderzoeksvoorstel nog wat verder uitwerken.
Zouden we voor verder contact misschien een e-mail adres kunnen ontvangen?
Mvg,
Yuki & Bart -
@B-Dijksterhuis
Hoi Yuki en Bart,Ik heb even informatie opgezocht over die professor op de TU Delft en het blijkt eigenlijk een professor van de Wageningen universiteit te zijn die in Delft af en toe onderzoek doet omdat Delft als enige over dit lab beschikt. Als jullie specifiek met deze professor in contact zouden willen komen denk ik dat jullie bij de universiteit van Wageningen moeten zijn via hun pws platform.
Ik kan jullie nog wel helpen met de basis van jullie pws op basis van jullie onderzoeksvoorstel. Dit contact kan gewoon via het forum verlopen en niet via de email.Groetjes,
Sanne