Merve en Juliën
-
Beste Sanne Nielsen ,
Zou je de eerst volgende data’s kunnen opsturen voor een mogelijke pws middag? Misschien kunnen we zo een datum inplannen. -
beste Sanne Nielsen ,
We zouden ook graag onderzoek willen doen naar de efficientie van de elektrolyse. Komt een van deze data goed uit voor jullie? 11 januari, 25 januari of eventueel 1 februari? Het liefst zo snel mogelijk als dat natuurlijk kan. Ik hoor het graag van u!Groetjes,
Merve en Julien -
Hoi @mervetna_,
We kunnen donderdag 25 januari afspreken. Ik zal jullie registreren voor die middag en morgenavond even een mail sturen met het proefvoorschrift en alle informatie voor de middag.
Groetjes,
Sanne -
-
Beste Sanne Nielsen ,
We zouden graag elektrolyse en het rendement van de brandstofcel willen onderzoeken. Hiervoor hadden we ons al aangemeld voor 25 januari, maar het is ons niet meer gelukt om contact op te nemen met u via de mail. Want wij zouden graag 2 proefjes willen doen en in de mail ging het over 1 proef. Kunnen we dat nog aanpassen?
Groetjes,
Merve en julien
-
@mervetna_
Ik zal jullie nog even de tweede proef erbij mailen. Je nieuwe opstelling die we hebben is iets anders dan de vorige, dus ik zal as donderdag jullie bij de proef begeleiden en dan kunnen samen even kijken dat we allebei de onderdelen kunnen testen.Groetjes,
Sanne -
beste Sanne Nielsen
Oké, dat is top!
Moeten we omdat we nu een 2e proefje doen ook eerder aanwezig zijn ? of blijft dat staan? en het bestand van het eerste proefje: 'de efficiëntie van een brandstofcel' hebben we niet gehad. u heeft in plaats van dit een ander proefje opgestuurd. het laatste bestand dat we hebben gekregen is wel juist: 'De Faraday efficiëntie van de elektrolyse cel'. zou u dat eerste proefje over de efficiëntie van de brandstofcel ook willen doorsturen?groetjes,
Merve en Julien
-
@mervetna_ ,
Het zal niet nodig zijn om eerder aanwezig te zijn, omdat een proef meestal een uurtje duurt. Ik ben al wel eerder aanwezig (2 uur) dus dan kunnen jullie eerder komen maar kan ik nog geen begeleiding geven op dat moment. Ik heb ook een ander groepje namelijk.Ik zal het eerste proefje nog een keer sturen.
Groetjes,
Sanne -
Beste Sanne Nielsen ,
Wij hebben het rendement van elektrolyse cel en de brandstofcel berekend. Zou je misschien de antwoorden of de eventuele uitwerkingen sturen zodat we kunnen kijken of we het goed hebben gedaan?Groetjes,
Merve en julien -
@mervetna_
Hoi jongens,Ik kan helaas uitwerkingen sturen voor de proef omdat wij deze niet hebben en hiernaast zouden we deze ook niet sturen omdat dit iets moet zijn wat jullie zelf moeten doen. Als jullie specifieke vragen hebben of iets dat ik moet checken kan ik dat wellicht doen, maar dit is iets wat jullie zelf moeten doen. Jullie moeten even kritisch kijken of je antwoorden logisch vind. Als je iets opmerkelijks ziet kan ik dat checken.
Groetjes,
Sanne