-
Hey Thom,
Je wilde dat ik het gesprek via het forum voortzette. Ik wil graag weten of ik volgende week mijn proeven kan uitvoeren op de pws middag of kan het deze middag niet omdat het onderwerp supergeleiding er niet tussen staat? -
Beste @auke-jaspars,
Supergeleiding staat er inderdaad niet bij. Dit betekent dat ik er niet zal zijn die PWS middag. De opstelling is wel aanwezig op locatie. Ik zou aan een van mijn collega's kunnen vragen of ze jou ermee kunnen helpen. Ik spreek hen morgen met de lunch, dus dat weet ik hoe het ervoor staat!
Groetjes,
Thom
-
dankjewel Thom heb je al meer informatie over welke dag en welke begeleiders ik heb?
-
Beste @auke-jaspars,
Ik heb m'n teamgenoten gesproken en die zouden het wel over kunnen nemen. Wanneer is je precieze deadline, misschien is het anders interessant om nog naar de workshop supergeleiding te gaan op 11 december. Je kan je hier inschrijven:http://pwstudelft.nl/workshops/workshop-supergeleiding/
Groetjes,
Thom
-
thom mijn precieze deadline is 18 december en ik moet voor mijn pws alleen nog maar resultaten te hebben ik weet dan niet of die workshop handig is?
-
ik ga morgen pws middag. Waar moet ik zijn en wie moet ik aanspreken?
-