Nanotechnologie in de gezondheidszorg
-
Beste studenten van de TU Delft,
Wij zijn bezig met een profielwerkstuk over nanotechnologie in de gezondheidszorg. Hiervoor willen wij graag een interview houden met iemand die kennis heeft over nanotechnologie en ook nog iets weet over de gezondheidszorg. Wij zagen dat op de TU Delft de bachelor nanobiologie wordt gegeven. Dit heeft veel te maken met ons onderwerp. Misschien wilt een docent of een student van deze opleiding een interview met ons houden? En als jullie hier niemand voor hebben, kennen jullie dan iemand die hier wel mee bezig is? Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Saskia, Ada, Marnix en Khalid
-
@SaskiaNugteren
Beste Saskia, Ada, Marnix en Khalid,Cool onderwerp! Ikzelf ben een natuurkunde student en binnen ons team hebben wij geen student nanobiologie. Maar niet getreurd, want ik ken wel enkele nanobiologie studenten. Ik zal een van hen een bericht sturen om te kijken wat hij voor jullie zou kunnen betekenen!
Jullie horen van me.Groetjes,
Thom
-
@SaskiaNugteren
Beste Saskia, Ada, Marnix en Khalid,Ik heb reactie van de nanobiologie student, hij wil jullie helpen. Voordat ik jullie met hem in contact breng, hoor ik graag wat jullie precies allemaal aan hem willen vragen!
Ik hoor van jullie.Groetjes,
Thom