Synthese paracetamol
-
-
Hallo mevrouw,
Wij doen ons pws over aspirine, paracetamol en ibuprofen. Heeft u hier ook de voorschriften van zodat we het zelf kunnen maken? En zou u die dan alstublieft willen sturen?Groetjes,
Nyssa -
-
hallo meneer/mevrouw mijn pws partner en ik gaan het ook over paracetamol en andere pijnstillers doen en we zouden graag ook het lab in gaan om het zelf te maken. zou u ons het recept van aspirine ook willen sturen?
-
Ha @bouchra
Ik heb je het voorschrift toegestuurd. Eventueel ook in je spam box kijken.
Oh het lijkt erop dat het bericht is verwijderd door een incorrect e-mail adres. Zou je je e-mail naar mij willen sturen via persoonlijke chat? Dan probeer ik het opnieuw.
Groeten,
Jip -
Hallo Jip Rietveld
het lijkt erop dat ik het verkeerde email op mijn account had staan. sorry daarvoor, zou u het misschien opnieuw kunnen sturen naar dit keer het correcte mail, alvast bedankt!
m.v.g. bouchra
-
Ha @bouchra
Als het goed is heb je hem nu in je mailbox. Ik heb hem verstuurd naar een leerlingnummer die eindigt op ...433.
Groeten,
Jip -
Hallo,
Mijn pws gaat ook over pijnstillers, zou ik misschien ook het voorschrift voor aspirine toegemaild kunnen krijgen?
MVG,
Liz -
Zou je mij het voorschrift voor het maken van aspirine kunnen doorsturen voor mijn PWS
-
-
Hallo,
Ik hou mijn profielwerkstuk over paracetamol, en we willen graag zelf paracetamol maken. Kunt u mij een aspirine of paracetamol voorschrift toesturen?
Groeten Luuk
-
-
Hii,
ik maak mijn profielwerkstuk over paracetamol. Kunnen jullie mij een voorschrift toesturen?
Groeten Leonie -
-
hallo,
Ik maak mijn profielwerkstuk over pijnstiller. Kunnen jullie een voorschrift over aspirine sturen?
Groet Kai -
-
-
Hi,
Zou u mij misschien ook het aspirine voorschrift kunnen mailen?
Mvg,
Noor Leijten -
Beste @ImaneHasnaoui en @Noor-Leijten,
Jullie vinden het voorschrift in jullie mailbox. Eventueel moet je in je spam kijken.
Groetjes,
Jip -
Beste @Ismene-Usman, zou u het voorschrift naar ... willen mailen?
Alvast bedankt!