Navigation

Forum

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Search

PWS Elektrische auto

Elektromotoren
    2
    2
    2028
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      Daan en Jochem last edited by

Wij doen ons PWS over de elektrische auto. Onze hoofdvraag is: is de elektrische auto de auto van de toekomst?
      Wij willen graag van verschillende typen energiecellen(brandstofcel, elektrolyse cel en een elektrochemische cel) de efficiëntie bepalen. Is er een mogelijkheid dat wij dat op de TU Delft kunnen doen?

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • jip_rietveld
        jip_rietveld PWS TU Delft admin last edited by

Hey @Daan-en-Jochem

Klinkt als een leuk PWS. Hebben jullie al goeie deelvragen uitgezocht om mee aan de slag te gaan? Dat zijn vaak wat kleinere vragen die dan leiden naar een antwoord op je hoofdvraag.

Ik denk dat dit experiment op de TU moet kunnen, daar zou ik dan wel achteraan moeten gaan. Maar als ik zo kijk naar die verschillende energiecellen herken ik er minstens 2 die mijn middelbare school ook had. Weten jullie zeker dat je school ze niet hebben liggen?

Als we een proef op de TU Delft gaan uitvoeren heb ik van jullie een practicum plan nodig met materialen en methode en dergelijken. Maar dat komt nog wel.

Groetjes,
        Jip

Administrator
        Student Technische Informatica

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors