PWS Beton
-
Beste Max ,
De vragen zien er al goed uit! Ik heb contact opgenomen met het betonlab! Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk antwoord of er tijd en ruimte is voor jullie proef.
Mocht er geen ruimte zijn, kunnen jullie natuurlijk alsnog langskomen bij mij voor theoretische vragen!Ik laat het zo snel mogelijk weten!
Groetjes Pauline
-
Ha Max ,
Van de baas van het betonlab kreeg ik de volgende vragen: Om wat voor soort proefstukken gaat het (kubussen van ongewapend beton? balken van gewapend beton?), hoe veel proefstukken, en welke proeven willen zij doen (drukproeven op kubussen? buigproeven op balken?)?
Ik hoor het graag van je,
Groetjes Pauline
-
Hoi Pauline,
Wij hadden afgelopen week schoolexamens, dus vandaar onze latere reactie. Ons beton is gestord. Het gaat om drie betonnen balken (59x7,5x5 cm). Een balk is ongewapend, een is gewapend met FeB500 wapening, en de laatste is gewapend met bamboe staven (van dezelfde diameter). Wij willen bij alle drie de balken kijken hoeveel kracht er nodig is om ze te laten breken, het lijkt ons tof om die buigproef bij jullie uit te kunnen voeren.
Wij horen het graag.Groetjes Max en Isaac
-
Ha jongens ! Max
Zojuist heb ik hem weer gemaild! Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken, maar hebben jullie ook een plan B voor het geval dat het niet kan?
Ik laat jullie weten wat er uit komt!
Groetjes Pauline
-
Hoi Pauline,
Bedankt! Ons plan B is om het beton thuis te belasten, maar dit is natuurlijk veel minder nauwkeurig dan een professionele proef. Dus we hopen dat we hem in jullie lab kunnen uitvoeren! We hopen op een positieve reactie.Groet, Max en Isaac
-
Ik heb nog geen reactie ontvangen, ik denk dus dat dat na het weekend wordt. Als ik meer weet laat ik het direct weten!
Groetjes Pauline
-
Beste Max ,
Ik heb goed nieuws, jullie mogen komen testen in het betonlab! Ik heb je een mailtje gestuurd met daarin het mailcontact dat ik gehad heb en de contactgegevens van de persoon met wie jullie een afspraak zullen maken. Willen jullie me op de hoogte houden via het forum?
Veel succes en plezier!
Groetjes Pauline
-
Heel erg bedankt voor de moeite! We gaan zsm een afspraak maken en we zullen je op de hoogte houden. Nogmaals bedankt!
Groetjes, Max en Isaac
-
Geen dank, succes! Ik hoor het wel.
Groetjes Pauline
-
-
Hee Isaac en Max ,
Wat super om te horen! Ik wens jullie veel succes en plezier met de proef. Voor vragen kan je natuurlijk altijd hier terecht!
Groetjes Pauline