PWS Robots
-
Mijn naam is Bas Rewinkel. Ik doe Havo op het Hooghe Landt College in Amersfoort.
Via een kennis van mij hoorde ik van jullie PWS-begeleidingstraject op de Robot faculteit. (hij studeert Maritieme Wetenschappen)
Ik doe mijn PWS samen met twee klasgenoten, en we hebben alle drie een enorme passie voor techniek, computers en alles wat daarbij hoort.
We hebben ervoor gekozen om voor ons PWS robots te onderzoeken, echter zitten wij op het Havo, en op jullie site zie ik alleen een VWO-traject staan.Is het mogelijk om hieraan deel te nemen met Havo? Dat zou echt zo geweldig zijn!
-
Hee @Bas_ ,
Ik ben Midas Becker. Ik ben vijfdejaars werktuigbouwkunde student (helaas bestaat er geen robot faculteit). Ik kan jullie zeker helpen met jullie PWS. Waar lopen jullie vast?
groetjes,
Midas -
Hallo @Midas-Becker ,
Ik heb begrepen dat er een pws-traject is wat we kunnen volgen op de Tu-delft, en ook dat er welzeker een faculteit robotica is.
Zit ik hier op het forum helemaal verkeerd? Ik heb via een mail tehoren gekregen dat ik dit hier moest plaatsen.We zijn nog niet zo ver dat we al vragen hebben. We zitten nog aan het begin van ons PWS. Super bedankt voor het reageren!
Ik hoor graag hoe het verder moet!Met vriendelijke groet,
Bas
-
Hee @Bas_ ,
Er is inderdaad assistentie voor scholieren die wat extra hulp nodig hebben met hun PWS. Daar is dit forum voor. Jullie kunnen je ook inschrijven voor de workshop over robotica: http://pwstudelft.nl/workshops/robotica/.
Groetjes,
Midas