Bestrijding van -negatief en gram-positieve bacteriën
-
Ik begin aankomend jaar aan VWO 5 en ben van plan om ruim op tijd al een onderwerp te weten. Ook wil ik er voor zorgen dat ik van tevoren weet dat ik ergens een onderzoek zou kunnen uitvoeren en aangezien wij op school niet veel instrumenten hebben om onderzoek uit te voeren (eigenlijk alleen maar microscopen) vroeg ik me af of ik een onderzoek kan uitvoeren wat te maken heeft met de verschillen die optreden bij het blootstellen van gram-negatieve en gram-positieve bacteriën aan hetzelfde antibioticum aan de TU Delft. Omdat dit voor mij nog allemaal (oriënterend) kijken naar onderwerpen is, weet ik nog niks zeker. Ik wil eigenlijk alleen maar weten of het mogelijk is. Zou ik zo'n onderzoek aan de TU Delft kunnen verrichten (onder begeleiding)?
Met vriendelijke groetjes
Sten -
@PON115834
Beste Sten,Het is weer een tijdje geleden dat je een vraag had over je PWS. Ben je al een beetje vooruit gekomen hiermee of heb je nog hulp nodig? Zo niet, is er wellicht iets anders waar je tegenaan loopt?
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
Sanne -
Sanne Nielsen
Beste Sanne,Mijn PWS-partner bedacht een beter onderwerp. Verder heeft de docent (in samenwerking met ons) geregeld dat we onderzoek kunnen uitvoeren aan een ander instituut (JSL).
Ik wil u bedanken voor uw antwoord en excuses voor dit forum want het is dus niet meer van toepassing.
Nogmaals ontzettend bedankt.
Vriendelijke groetjes,
Sten de Schrijver -
@PON115834
Beste Sten,Dat is geen probleem. Goed om te horen dat jullie iets hebben kunnen regelen.
Veel succes!