PWS Kwantumcomputer
-
Hallo,
Ik ben Djero en ik houd mijn profielwerkstuk over de werking van de kwantumcomputer en hoe men bezig is met het ontwikkelen ervan. Aangezien de TU in Delft veel onderzoek naar de kwantumcomputer doet, vroeg ik mij af of het misschien mogelijk zou zijn om een keer te gaan kijken hoe er onderzoek wordt gedaan naar de kwantumcomputer en mogelijke vragen te stellen om zo meer te weten te komen over de werking en de verwezenlijking van de kwantumcomputer.
Mvg,
Djero Peeters
-
Ha Djero,
Excuses voor mn late reactie. Ik zal eens even kijken of ik iemand kan vinden die je kan interviewen/bezoeken die onderzoek doet hiernaar. Ik laat het jullie binnenkort weten.
Groetjes,
Thom
-
Ha Djero,
Ik heb contact gehad met 1 PhD student, maar zonder succes. Hij heeft het te druk.
Ik ga nog iemand proberen te contacten, je hoort van me.Groetjes,
Thom
-
Beste Djero,
Ik ben bang dat ik niemand kan vinden die op dit moment jou kan helpen. Ik vind het ook niet gepast je langer te laten wachten tot er iemand is die wel kan helpen. Mocht er nog wat gebeuren hoor je het gelijk van mij, maar ga daar maar niet van uit.
Ik hoop dat je al je vragen via boeken/artikelen kan beantwoorden. Wees ook niet bang om hier wat vragen te stellen. Ik mag dan wel geen expert in kwantumcomputing zijn, maar ik heb toch wel een redelijke kwantum kennis..!Ik hoor van je.
Groetjes,
Thom
-
Hallo Thom,
Jammer dat het waarschijnlijk niet door kan gaan, maar erg bedankt voor de moeite! Als ik nog vragen heb zal ik ze zeker stellen.
Groetjes,
Djero