Pomp TU Delft
-
Hallo,
Wij doen Worldschool voor een project op school(Csg Prins Maurits) genaamd x5, we doen opdracht VO34 over Zambia. Na de introductie in Delft hebben we veel contact gehad met de opdrachtgever. Het is de bedoeling dat wij de pomp op de TU gaan onderzoeken en kijken of dat deze aan de eisen voldoet. Hebben jullie misschien wat meer informatie over de pomp en is het mogelijk om de pomp een keer te komen bekijken?
Groetjes,
Jorian Tanis
Jan Douwe Westhoeve
Tom van der Velde
Marie-Lise Mackloet
Anne-Lotte Grinwis -
Ha jongens,
Jullie spreken over 'de pomp'. Welke pomp is dat precies? En wie is jullie opdrachtgever? Is deze persoon ook gelinkt aan de TU Delft?
Ik hoor graag meer, dan kan ik jullie beter helpen.
Gr,
Noor -
Ha allen,
Begrijp ik goed dat jullie de onderzoeksopdracht zo gevormd hebben met het achterliggende idee dat jullie de pomp kunnen bezoeken en daar zelf aan kunnen sleutelen? Het is lastig hier vanuit te gaan, niet wetende of dat lukken gaat. De pomp, inderdaad de Barsha pomp, heeft in 2012 de Philips Innovation Award gewonnen en is gemaakt door de start-up aQysta. Het bedrijf is de eigenaar van de pomp en met hen zullen jullie dan ook contact moeten leggen of het mogelijk is de pomp te bekijken of niet.
Gaat dat lukken?
Succes,
Noor -
Hallo Noor,
De pomp heet de 'Barsha' pomp. Onze opdrachtgever is projectsnow. Op de introductie dag was er een student die al wat van deze pomp afwist (volgens mij heette die Joris??!)
Groetjes,
Jorian Tanis
Jan Douwe Westhoeve
Tom van der Velde
Marie-Lise Mackloet
Anne-Lotte Grinwis -
Hallo Noor,
Het is absoluut niet de bedoeling dat wij aan de pomp gaan sleutelen of iets dergelijks. Aan ons is de opdracht gegeven om te kijken of de desbetreffende pomp voldoet aan de voorwaarden en eventueel geplaatst zou kunnen worden bij een dorpje genaamd Namoomba in Zambia. En als het heel misschien zou kunnen zouden we de pomp graag een keer zien, maar dit is niet noodzakelijk.
Groetjes,
-
Hoi,
Zoals eerder genoemd, zou ik jullie dan willen adviseren contact te zoeken met de start-up die de pomp destijds heeft gemaakt. Zij zullen deze pomp vast nog in bezit hebben.
Succes