Vliegtuig van de toekomst
-
Beste allemaal,
wij willen in ons pws een vergelijking gaan maken tussen een huidig vliegtuig en een toekomstig vliegtuig.
Als toekomstig vliegtuig kwamen wij uit op de blended wing body, ontworpen bij de TU Delft. Wij vroegen ons af of wij via jullie meer informatie kunnen krijgen.
Alvast bedankt,Sem en Niels
-
Hallo Sem en Niels,
Goed idee! Zeker ook leuk om hier naar te kijken. Met name is het hierbij interessant om te kijken wat de voordelen zijn ten opzichte van het huidige vliegtuig (kansas city aircraft).
Ik heb de website gevonden van het cleanera project, dit is de groep die zich met dit onderzoek bezig houden: http://www.cleanera.tudelft.nl
Als jullie het leuk vinden, zou ik met hun contact kunnen opnemen, maar dan moet ik van jullie weten wat jullie van hun willen weten? Hebben jullie bijvoorbeeld al een onderzoeksvraag gevonden of moet dat nog gebeuren?
Groeten,
Hubert
-
Hi Sem en Niels,
Ik ben nu ook van plan iets soortgelijks te doen, maar in de meeste profielwerkstukken die ik heb gezien is er echt een bepaald onderzoek nodig. Watvoor onderzoek zijn jullie van plan, of is dit niet nodig?
Groetjes,
Tessa