PWS: pijngrens onderzoeken man/vrouw
-
Hallo, ik zit in v6 en wil graag voor mijn pws onderzoek doen naar de pijngrens, maar dan specifiek of de man of vrouw een hogere pijngrens heeft.
Alleen ik weet niet zeker of dit een goed onderwerp is, omdat het misschien niet breed genoeg is? En er wellicht ook niet veel bronnen zijn waar ik informatie uit moet halen.Kan iemand me helpen met brainstormen? Misschien een andere suggestie die ermee te maken heeft? Of een betere hoofdvraag oid?
Jullie zouden me hiermee enorm helpen!
-
Hoi,
Begrijp ik goed dat je een hoofdvraag hebt geformuleerd in de vorm van 'heeft een man een hogere pijngrens dan een vrouw'? Wanneer je zo'n hoofdvraag opstelt, is het altijd handig kort na te gaan welke informatie je nodig hebt om deze vraag te beantwoorden. Wanneer je erachter komt dat er teveel onderzoek aan vooraf gaat, is de vraag te breed en vice versa. Deelvragen kun je ook al uitzetten.
Vooronderzoek is van belang. Hebben jullie al in het engels gezocht? Dit artikel bevoorbeeld verwijst naar onderzoek dat nuttig is voor jullie.Wat betreft de inhoud over je onderwerp, daar kan ik je helaas niet mee helpen. Mogelijk is het interessant om een ziekenhuis/onderzoeksinstituut aan te schrijven hierover.
Gr,
Noor -
[quote=noor]Hoi,
Begrijp ik goed dat je een hoofdvraag hebt geformuleerd in de vorm van 'heeft een man een hogere pijngrens dan een vrouw'? Wanneer je zo'n hoofdvraag opstelt, is het altijd handig kort na te gaan welke informatie je nodig hebt om deze vraag te beantwoorden. Wanneer je erachter komt dat er teveel onderzoek aan vooraf gaat, is de vraag te breed en vice versa. Deelvragen kun je ook al uitzetten.
Vooronderzoek is van belang. Hebben jullie al in het engels gezocht? Dit artikel bevoorbeeld verwijst naar onderzoek dat nuttig is voor jullie.Wat betreft de inhoud over je onderwerp, daar kan ik je helaas niet mee helpen. Mogelijk is het interessant om een ziekenhuis/onderzoeksinstituut aan te schrijven hierover.
Gr,
Noor[/quote]Hey,
Super bedankt voor je snelle antwoord! Ik denk dat we inderdaad onze hoofdvraag iets specifieker moeten maken en bedankt voor de tips. We gaan ermee aan de slag en mochten we weer vast lopen dan ben ik weer terug.
Groetjes