Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

PWS concentratie en beweging

Het menselijk lichaam
    1
    5
    4583
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • S
      suce
      voor het laatst aangepast door

Hallo,
      Wij doen een PWS over de invloed van beweging op de concentratie. Wij verwachten dat beweging de concentratie zal verbeteren maar we kunnen dit niet theoretisch onderbouwen. We hebben wel heel veel op internet gezocht naar bv vrijkomende stoffen bij het bewegen maar degene die we gevonden hebben, hebben geen invloed op concentratie. Zou iemand ons hierbij kunnen helpen?
      Groetjes Suce

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • Joris KerstenJ
        Joris Kersten

Hoi Jens,

Suce lijkt niet meer antwoord te geven op je vraag. Eventueel kunnen wij je verder helpen.
        Wat is je specifieke vraag. (Het lijkt me handig dit in een nieuw topic te plaatsen!)

Groetjes,

Joris

Moderator
        Student Werktuigbouwkunde

• J
          Jens L

Hoi suce,

Er zijn al wel weer 2 jaar verstreken na dat je dit bericht op de site hebt gezet maar ik hoop je mij nog zou kunnen helpen. Ik doe namelijk mijn pws over het zelfde onderwerp, maar ik vind het ook moeilijk om hier info over te vinden. Ik vroeg me dus af of ik jou pws als een voorbeeld zou kunnen gebruiken. Als dit mogelijk is zou ik graag een respond willen krijgen.

Alvast dank, met vriendelijke groeten Jens

• N
            noor

Beste Suce,

Het onderzoeksgebied dat je bij deze vraag aanspreekt, ligt eerder bij de bewegings- en gezondheidswetenschappen. De theoretisch geneeskundig-gerelateerde basis zal zijn antwoord niet binnen het vakgebied van de TU Delft vinden. Mogelijk kunnen jullie in contact komen met een universiteit die is verbonden met een medisch universitair centrum. Ik ga er vanuit dat zij meer kennis hebben over jullie gekozen subject.

Succes.

Groet,
            Noor

Moderator
            Student Civiele Techniek

• J
              Jens L

Hoi Joris,

Bedankt voor je advies. Ik zal even een nieuw topic maken met de vraag waar ik goede informatie kan vinden over sport en de houding van je lichaam.

Mvg Jens

• First post
                Last post
              Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors