Aardbeving simulator
-
Hallo,
Ik doe mijn PWS over aardbeving bestendig bouwen en onderzoek twee methodes en kijk welke het beste werkt. Om dit te onderzoeken zou ik graag gebruik willen maken van jullie aardbeving simulator, maar ik weet niet of dit mogelijk is. Als het mogelijk is deze te gebruiken wil ik graag eerst de simulator bezoeken en daar mijn proefjes op aanpassen. Is dit mogelijk?
Met vriendelijke groet,
Michel -
He Pauline!
Sorry voor mijn late reactie. Ik ga hier snel mee bezig en je zult dan spoedig van me horen!
Groetjes Michel
-
Ha Michel!
Wat leuk dat je je PWS wil doen over aardbevingsbestendig bouwen! Ik ben erg benieuwd welke twee methodes je wil gaan onderzoeken, en wat hierbij je hoofd- en deelvragen zijn.
Het Science Center krijgt binnenkort een nieuwe aardbevingssimulator, en hier zou je een proef kunnen uitvoeren. Een proef doe je om een (deel)vraag te beantwoorden, dus daarvoor zou ik graag eerst je voorlopige opzet zien! Zodra de aardbevingsplaat dan klaar is kunnen we kijken of de proef hier uit te voeren is.
Groetjes Pauline
-
Hallo Pauline,
Wat is binnen kort wat betreft de aardbeving simulator? Als dit namelijk nog erg lang duurt moet ik zelf iets verzinnen en mijn proef daar op aanpassen. Graag zou ik dus eerst weten of ik er wel überhaupt gebruik van kan gaan maken,
Groetjes Michel
-
Ha Michel!
Ik snap dat het vervelend is dat je nu nog niet vooruit kunt plannen. Volgende week heb ik een afspraak met de maker van de plaat en hij gaat mij vertellen hoe het zit met de oplevering en de specificaties! Vervolgens zal ik contact met je opnemen via het forum.
Je hoort dus van me!
Groetjes Pauline