PWS Poollicht
-
Hoi,
Ik doe mijn PWS over het poollicht en ik heb wat problemen met het vinden van een goed praktisch onderdeel. Ik wou namelijk het poollicht na gaan bootsen, maar dat blijkt erg lastig. Ik vroeg me af of jullie mij zouden kunnen helpen met het nabootsen of met een ander praktisch onderdeel met betrekking tot het poollicht.
Met vriendelijke groet,
Karlijn Dekkers -
Hoi Karlijn,
Dat is een behoorlijk moeilijke vraag die je stelt! Een praktisch onderdeel gerelateerd aan poollicht is inderdaad moeilijk te verzinnen. Wat misschien helpt om te doen is al een beetje te specificeren in welke richting je wil gaan, en daar dan je praktische deel op toe te passen. Wat is precies je probleemstelling van je PWS, en welk aspect van Poollicht gaat het over? Wil je uitzoeken hoe het precies ontstaat? Wat voor condities er nodig zijn? etc.
De meest voor de hand liggende manier om toch een praktisch deel aan je PWS toe te voegen is in dit geval kijken of je data van metingen aan poollicht kunt bemachtigen, en deze data analyseren. Dat is minder leuk dan het helemaal zelf doen, maar waarnemen of nabootsen van poollicht is niet echt eenvoudig.
Groeten,
Matthijs