resistentie door antibiotica
-
beste studenten,
Ik doe mijn pws over de invloed van te veel antibiotica en wil daar zoveel mogelijk informatie over hebben en ook wellicht een proefje doen.
Is er bij jullie een proefje met antibiotica aan de gang of zijn jullie een antibiotica aan het maken of onderzoeken? Zouden wij hier mee kunnen kijken of zelf helpen om dit te gebruiken.
Is het hiernaast ook mogelijk om onze eigen penicilline te maken?Groeten van Max van der Wurff
-
Max Wurff
Hoi Max,Voordat ik je kan helpen bij het bedenken van een proef voor je PWS zou ik eerst graag wat meer weten over je PWS, zodat de proef er beter bij past.
Heb je al hoofd- en deelvragen?Groetjes,
Sanne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login