Robot maken PWS
-
Hoi Midas,
Om te beginnen, bedankt voor je reactie! We hebben er even naar gekeken en het lijkt ons een hele goede workshop betreft ons PWS. Daarom willen wij graag komen zaterdag 30 september. Alleen hadden wij nog een aantal vragen;
-Van hoelaat tot hoelaat is de workshop?
-Zitten er nog kosten verbonden aan de workshop?Met vriendelijke groeten, Morris en Olivier
-
Hee @155527 ,
De workshop is helemaal gratis! Hebben jullie je al ingeschreven voor de workshop? Ik zal aan mijn collega vragen hoe laat de workshop is.
Groetjes,
Midas -
Goedenavond Midas,
Ja, wij hebben ons gisteren aangemeld! We hebben er zin in!
Olivier en Morris
-
Top!
Ik zie jullie dan wel!
Groetjes,
Midas -
Goedenmorgen Midas!
Kregen wij nog een mail over de tijden etc over de workshop zaterdag 30 september?Olivier en Morris
-
Hee @155527 ,
Excuses voor de late reactie. Hopelijk vonden jullie de workshop nuttig.
-
Hoi Midas,
Ja we hebben er echt onwijs veel aan gehad! Bedank nogmaals namens ons twee. We zijn nu van plan om dezelfde Kit te bestellen voor de Arduino als die je liet zien. Alleen vroegen wij ons af of er één of twee servo’s bij de Kit zitten? En is het verder met die kit mogenlijk om zoiets als we zaterdag hebben gedaan af te bouwen? Ook heb ik gekeken naar een behuizing zoals dat hout, weet jij waar we dat kunnen bestellen?
-
Hee @155527 ,
Mooi dat het nuttig was! Je zult dus goed moeten kijken welke sensoren en actuatoren je nodig hebt. Maak daar een lijstje van. Als ze in de doos zitten hoef je ze natuurlijk niet te bestellen. Alles wat niet in de doos zit kun je ook op AliExpress bestellen of ergens anders. Behuizing hebben wij zelf gemaakt. Hoe zou de behuizing eruit zien?
Groetjes,
Midas -
Beste Midas,
We zijn van plan om verder te gaan met concept van afgelopen zaterdag. Daarvoor hebben wij dus de Arduino, ultrasone sensor en de twee servo's nodig. De bekabeling en het breadboard etc staan op de foto's van de kit. De behuizing kijken we later naar. Is het dan mogelijk om met de Kit en een extra servo de Arduino te maken zoals zaterdag alleen dan volledig af te maken. Omdat het leveren natuurlijk een lange tijd duurt willen we het graag gelijk volledig bestellen.
Olivier en Morris
-
Hee @155527 ,
Gaan jullie het ontwerp letterlijk kopiëren? Hebben jullie zelf al onderzoek gedaan naar welke onderdelen er echt nodig zijn? Waarom willen jullie precies deze robot bouwen?
Groetjes,
Midas