F1 zelf maken
-
Beste studenten,
Wij zijn een groepje leerlingen die meedoen aan een internationale wedstrijd waarbij we zelf een F1 auto maken. We vroegen ons af of het mogelijk was om deze te maken op de campus. De auto wordt gemaakt in een AutoCAD software en we vroegen ons af of er machines beschikbaar zijn die met deze software kunnen werken. De auto moet van hout zijn.
Ik hoop heel erg dat dit mogelijk is, bedankt
Ik hooop heel erg dat dit lukt, bedankt
-
Hee Koen,
Klinkt als een gaaf project!
Je zult wel iets specifieker moeten zijn met je vraag. Gaan jullie een echte werkende F1 auto op echte schaal maken? In dat geval zul je een eigen garage met geavanceerde apparatuur voor lange tijd nodig hebben. Dat gaat helaas niet lukken.
Je had het over AutoCAD? Ik neem aan dat je wilt lasersnijden? Ik heb wel een lasersnijder ter beschikking. We zouden eventueel een afspraak kunnen maken om samen wat te laseren.
groetjes,
Midas Becker
-
Hoi Midas, sorry voor de late reactie.
Het gaat over een schaalmodel, geen echte auto, dat gaat inderdaad nooit lukken:slight_smile:
Het lijkt me erg fijn om te lasersnijden en daarvoor een afspraak te maken, klinkt goed. Zou ik je hierover kunnen mailen?Groetjes Koen
-
Beste Koen,
Heb je al een model gemaakt voor het lasersnijden? Ik zie namelijk nog niet echt voor me hoe je een auto wilt gaan lasersnijden.
Communiceren doe ik liever via het forum. Ik help heel veel scholieren en zo kan ik het overzicht beter bewaren.
Groetjes,
Midas