Expert voor transportproject
-
Beste meneer/mevrouw,
Wij zijn Max Quintus, Julian de Mooij en Rik Savelkouls van RSG Rijks te Bergen op Zoom uit VWO-6. Wij hebben een Natuur en Techniek profiel met het vak O&O.
O&O is hoe onze school Technasium noemt.Wij zijn op het moment bezig met een project waarbij wij de planning voor het vervoer voor de aanleg van de rondweg bij Baarle-Nassau moeten maken.
Hiervoor moeten wij rekening houden met bijvoorbeeld arbeidskosten, werktijden en fileproblemen.
Wij hebben alleen ook nog een expert nodig om ons te helpen met het berekenen van verkeersstromen in het gebied in en rond Baarle-Nassau.Deze berekeningen zijn nodig omdat er in files veel geld verloren gaat en we de planning zo efficiënt mogelijk moeten maken.
Wij hopen op een spoedige reactie,
Max Quintus, Julian de Mooij en Rik Savelkouls
-
Beste Max , Julian en Rik,
Wij gaan voor jullie op zoek naar een geschikte expert. Ik hoop jullie morgen meer te kunnen laten weten.
Met vriendelijke groet,
Midas Becker -
Beste Midas,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Het zou heel fijn zijn als het lukt om een expert te krijgen.Met vriendelijke groet,
Max Quintus, Julian de Mooij en Rik Savelkouls
-
Ha Quintus, Julian en Rik!
Leuk onderwerp! Ik ben Pauline, studente Civiele techniek. Vanaf nu zal ik jullie helpen met jullie PWS. Jullie ontvangen van mij een mailtje, en dan doen we verder het contact via de mail!
Groetjes Pauline