Zonnebrand en UV-straling
-
Beste TU-student(e),
Wij houden ons PWS over zonnebrandcrème en hoe dit UV-straling tegen kan houden.
Hiervoor zoeken wij goede inhoud over UV-straling die wij voor ons PWS kunnen gebruiken.
Mijn vraag was daarom: Weet een van jullie een goede site/boek waar goed inhoudelijke informatie
staat over Uv-straling? En wij weten niet zo goed wat voor proeven we kunnen doen die te maken hebben met zonnebrand en Uv-straling. Hebben jullie misschien nog een idee? Onze hoofdvraag is: Hoe zorgt zonnebrand ervoor dat Uv-straling wordt tegengehouden?
Alvast bedankt!Groetjes Lotte
*
*- list item
-
@Lotte
Beste Lotte,Ik zag dat je je hebt ingeschreven voor de zonnebrand workshop. Ik denk dat deze ideaal voor jullie is. Van te voren geef ik wat theorie over zonnebrand die jullie kunnen gebruiken. De proef die we gaan doen is om de UV adsorptie van zonnebrand te meten. We vergelijken hier verschillende factoren en het verschil tussen een A- en huismerk.
Groetjes,
Sanne -
Sanne Nielsen
Beste Sanne,Ja, dat klopt! Bedankt voor het reageren, nu weet ik wat we precies kunnen verwachten.
Ik vraag mij wel af waar het precies is. Mijn vriendinnen zeggen dat er meerdere TU-delft locaties zijn. Zou u misschien het adres willen sturen?Groetjes,
Lotte de Smet
-
@Lotte
Als het goed is heb ik vorige week zondag je al een mail gestuurd met informatie en het adres. Kun je even kijken of je deze hebt ontvangen. Ik zou je spam box nog even checken voor de zekerheid.Groetjes,
Sanne