PWS Deep Brain Stimulation
-
Voor mijn profielwerkstuk behandel ik het onderwerp deep brain stimulation. Gezien het een lastig onderwerp is wat betreft het praktische deel hebben wij nog niet veel succes gehad met een gepast onderzoek vinden. Wij belichten vooral DBS in relatie tot Parkinson en OCD. Wij waren in de hoop dat er iemand op dit forum ons zou kunnen adviseren over een eventueel experiment en ons daarmee misschien zou kunnen helpen. Wij weten dat de elektrodes hiervoor ontwikkelt worden op de TU delft. Onze onderzoeksvragen richten zich momenteel op hoe de klachten van beide ziektes afnemen bij een DBS behandeling. Als er natuurlijk een onderzoek lopende is op de TU delft wat goed bij ons pas zou passen is dat natuurijk heel fijn! Wij hopen dat jullie ons kunnen helpen.
-
Ha,
Deep Brain Stimulation is een onderwerp dat op het grensvlak ligt van de neurobiologie en technologie. Mogelijk kunnen jullie een universiteit contacten zoals Cognitive Neuroscience te Amsterdam, of Erasmus te Rotterdam, dat aan een academisch ziekenhuis gelinkt is. Zij hebben meer informatie voor jullie denk ik.
Hebben jullie deze site al bekeken? Misschien komen jullie hierbij een stapje in de goede richting.
Wat is jullie hoofdvraag precies? En hoe zijn de deelvragen opgedeeld?
Ik ga voor jullie nog even rondneuzen naar een mogelijk contactpersoon, maar ik kan niets garanderen. Ga zelf ook op verder onderzoek uit.
Succes.
Noor