PWS Lamp
-
Hallo!
Wij maken als PWS een lamp van oude spullen die we bij kringloopwinkels etc vandaan halen.
We hebben al wat materialen gevonden en deze willen we graag aan elkaar gaan maken in Delft.
Maar waar we het meeste mee zitten is de elektra in de lamp. We willen namelijk graag een lamp maken met LED lampjes, maar deze zijn niet rechtstreeks aan te sluiten op het lichtnet.Zouden we dit bij een PWS middag kunnen doen?
Groeten,
Liselotte en Mila -
Hoi Liselotte en Mila,
Wat hebben jullie een leuk project gekozen voor je PWS. Jullie kunnen je zeker aanmelden voor een PWS middag om wat hulp te krijgen bij het in elkaar zetten van de lamp. Vul dan even het aanmeldformulier in!
Wat betreft jullie probleem met het lichtnet: wat jullie dus nodig hebben is een transformator die de 230V AC van het lichtnet omzet in een geschikte spanning (en waarschijnlijk DC/gelijkstroom) voor de LED lampjes. Je kunt deze vrij eenvoudig ergens aanschaffen.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Groeten,
Matthijs -
Hoi Matthijs,
Het is eigenlijk een beetje te laat voor onze planning, is er een mogelijkheid op een ander moment een afspraak te maken, eerder dan de volgende pws middag? Als dit niet kan is dit niet erg! Dan passen we onze planning aan en komen we in november langs!
Groeten,
Liselotte en Mila -
Hoi Mila en Liselotte,
Ik heb jullie aanmelding gezien inderdaad! Helaas is er a.s. donderdag geen PWS middag. We hebben nu een korte stop en gaan in november weer verder. Is dit nog op tijd voor jullie, of kunnen jullie daar niet op wachten?
Groeten,
Matthijs -
Hi Matthijs
Thanks voor je reactie! Nog een vraagje: we willen ons graag aanmelden voor donderdag as, maar deze datum is nog niet beschikbaar op het aanmeldformulier!
Groeten,
Mila en Liselotte -
Hoi Liselotte en Mila,
Ik kan kijken of ik iemand kan vinden die jullie buiten de PWS middag zou kunnen helpen. Wanneer kunnen jullie?
Groeten,
Matthijs