Eenkindpolitiek in Nederland
-
Hoi Judith en Brechje,
Jullie willen dus gaan kijken wat de invloed is op de bevolkingssamenstelling als er een éénkindpolitiek wordt ingevoerd. Het mooiste voorbeeld hiervan is natuurlijk de éénkindpolitiek in China, en dit kun je misschien als inspiratiebron gebruiken. Wat je dan eerst moet gaan bekijken is hoe je de bevolkingssamenstelling en de verandering hiervan kunt beschrijven met wiskundige formules. Hebben jullie hier al naar gezocht? Ik heb dit en dit kunnen vinden, maar er is nog veel meer! Misschien hebben jullie daar wat aan.
Als je een workshop zou willen doen of persoonlijke hulp wilt krijgen dan kun je overwegen om naar onze PWS middag te komen. Meer info kun je hier vinden. Het is dan wel belangrijk dat je een goed plan hebt en met concrete vragen komt.
Ik hoop daat dit jullie een beetje op weg helpt. Laat het weten als er nog meer vragen zijn.
Groeten,
Matthijs -
Hoi,
bedankt voor je reactie, er zit hele nuttige informatie tussen. We zouden graag persoonlijke hulp krijgen, maar helaas komt 15 oktober niet goed uit. Ook zijn er daarna geen data meer waarop je vragen kan stellen over wiskunde. Wij vroegen ons af of er dan alsnog een mogelijkheid zou zijn om een keer met een student aan tafel te zitten, die ons een beetje op weg wil helpen.
Groetjes,
Judith en Brechje
-
Hoi Judith en Brechje,
Ik denk dat één van mijn collega's jullie prima kan helpen op een andere PWS middag. Welke datum voor ene PWS middag komt jullie wel goed uit? Dan zal ik even kijken wie er beschikbaar is en wie jullie dus zou kunnen helpen.
Groeten,
Matthijs -
Hoi Judith en Brechje,
De laatste PWS middag is op 19 oktober. Kijk hier voor alle andere data. Kunnen jullie op een van die dagen?
Groeten,
Matthijs -
Hoi,
Komen er binnenkort nog middagen bij of is 19 oktober echt de allerlaatste middag?
Groetjes,
Judith en Brechje -
Voor zover ik weet zijn er geen andere PWS middagen dan die op de website staan. Ik ben bang dat 19 oktober dus helaas de laatste is.
Groeten,
Matthijs -
Wij kunnen op een van deze dagen: 22, 23, 24, 30 en 31 oktober. Hopelijk is er dan iemand beschikbaar.
-
Hoi,
we hadden ons inderdaad opgegeven, omdat we wat hulp nodig hadden met het model, maar inmiddels is het ons gelukt alles op te lossen. Hopelijk vinden jullie het niet erg, maar we denken dus dat die middag niet meer nodig zal zijn. Toch bedankt voor alle hulp!
Groetjes,
Brechje en Judith -
Hoi Judith en Brechje,
Ik heb jullie aanmelding voor de PWS middag van 19 november langs zien komen. Er kwamen dus toch nog meer middagen :).
Wat is jullie doel precies voor die middag?
Groeten,
Matthijs -
Hoi Brechje en Judith,
Geen probleem, ik zal doorgeven dat jullie toch niet komen.
Succes!
Matthijs