PWS Tandpasta
-
Beste forum,
Ik zit in 6VWO en wil graag mijn PWS over tandpasta houden. Als eerst hadden mijn partner en ik het eventuele verband tussen de zuurtegraad en antibacteriele werking onderzoeken, maar dit is niet goedgekeurd. Het was te beperkt.
Nu moet ik een nieuwe onderzoek opzetten, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik kan gaan onderzoeken Nu moet het niet te uitgebreid worden, want de mogelijkheid om op een universiteit te onderzoeken is er niet altijd tenzij TU Delft mijn partner en ik de mogelijkheid geven, maar dan moeten we natuurlijk eerst een onderzoek hebben. Daarom mijn vraag of iemand op het forum een suggestie heeft voor ons onderzoek.
Met vriendelijke groet.
-
Hallo!
Met dit onderwerp kan je veel kanten op. Zo kan je bijvoorbeeld de samenstelling van tandpasta bekijken, de werking op tandplak en de werking op bacteriën. Als je al deze dingen weet kan je het verband tussen de ingrediënten en de werking onderzoeken. Als je wat rond zoekt op internet zijn er aardig wat voorbeelden te vinden. Misschien is het ook een idee om contact op te nemen met een tandartsenpraktijk.
Succes!Groetjes,
Tirsa