Water Ontzilting
-
Beste Lieke en Femke,
Ik heb een PHD-student gemaild, die onderzoek doet naar ontziltingsmethoden. Hij weet waarschijnlijk wat voor experimenten er worden gedaan op de TU. Ik hoop dat hij iets weet waar jullie gebruik van kunnen maken. Als ik een reactie heb laat ik het weten!
Groetjes,
Tirsa -
Beste Tirsa,
Bedankt voor de snelle reactie! Wij zijn heel erg blij dat je ons wilt helpen. Het lijkt ons fantastisch om mee te lopen met een PHD-student, die onderzoek doet naar ontziltingsmethoden. We willen heel graag experimenten doen op de TU. We hopen op een snelle reactie.
Nogmaals bedankt!Met vriendelijke groet,
Lieke en Femke
-
Beste Tirsa,
Bedankt voor je reactie, we zijn heel blij dat er iemand is die bezig is dit onderzoek en hopen met hem in contact te komen voor een afspraak.
Groetjes,
Lieke en Femke -
Hoi meiden!
Kleine update: De PHD-student is op dit moment niet in Nederland. Hij heeft de vraag doorgestuurd aan iemand anders die met dit onderzoek bezig is. Daar heb ik nog geen reactie van gehad.
Groetjes,
Tirsa -
Beste Lieke en Femke,
Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen. Omdat ik niet weet aan wie de PHD-student mijn mail heeft doorgestuurd, kan ik er niet nog een mailtje achteraan sturen. Ik hoop nog een reactie te ontvangen, maar kan nu alleen afwachten.
Groetjes,
Tirsa -
Beste Tirsa,
Voor ons profielwerkstuk hebben we enorm veel gelezen en ook op school al een experiment gedaan. We willen nu super graag een dag naar de Universiteit van Delft komen, maar omdat we de ruwe versie van ons verslag voor de kerstvakantie moeten inleveren, willen we zo snel mogelijk een datum prikken.
Is het alsjeblieft mogelijk om op 9 of 10 december te komen om mee te kijken of te helpen bij een experiment met de EHDA /water ontzilting /blauwe energie?Groetjes,
Lieke en Femke
-
Beste Lieke en Femke,
Ik heb helaas nog steeds geen reactie ontvangen, en weet naast de PHD-student ook niet wie er verder onderzoek naar doet op de TU. Ik ben dus bang dat een experiment niet gaat lukken. Misschien kunnen jullie een oliebedrijf mailen om te vragen of zij jullie kunnen helpen. Zij gebruiken ontzilting namelijk om olie uit de grond te halen.
Groetjes,
Tirsa -
Beste Lieke en Femke,
Ik heb het er nog even met een collega over gehad, en zij gaat kijken of er iets mogelijk is bij Civiele Techniek. Jullie horen nog of dit kan!
Groetjes,
Tirsa -
Ha Lieke en Femke,
Ook ik heb enkele mails rondgestuurd binnen mijn faculteit. Ik kan niets garanderen, dus zoek zelf ook naar andere oplossingen. Het Lab zit vaak vol en er moet maar net een proef zijn waarbij ook aan jullie onderwerp wordt gewerkt.
Jullie horen van me.
Grt. Noor
-
Tweemaal ben ik doorgestuurd, maar van de laatste bron heb ik tot nog toe niets vernomen. Ik heb een reminder gestuurd, maar reken er niet op. Sorry. Grt. Noor