Interview voor PWS met iemand die in de brandstofindustrie bezig is.
-
Hallo allemaal,
Voor mijn profielwerkstuk ga ik als onderzoek een soort interview houden. Maar daarvoor heb ik iemand nodig die bezig is in de brandstofindustrie dus dacht ik waarom vraag ik het niet hier op de TUDelft, dus als iemand mij kan helpen om iemand te vinden die mee geholpen heeft aan bijv de waterstofauto bij de eco-marathon zou ik daar heel erg tevreden mee zijn. Alvast bedankt allemaal, het interview kan snel en over de mail!
Groetjes
Samed Demir
-
Beste Samed,
Ik zal kijken of iemand kan vinden voor je. Graag zou ik eerst weten wat je precies zoekt. Moet het iemand zijn die veel verstand heeft van brandstoffen of van verschillende motoren? Of zou je graag weten hoe de studenten van dat team op deze motor/brandstof zijn geweest. Dus voornamelijk wat je aan het eind van het interview wil hebben geleerd.
Ik kan zo iets gerichter zoeken naar een persoon.Mvg,
Sanne Nielsen -
Het gaat vooral over hoe diegene denkt over de toekomst van waterstof als energiedrager en/of brandstof in de maatschappij, wat voor invloed dit volgens hem/haar op economische, biologische en scheikundige aspecten zou kunnen hebben. Het heeft nog geen haast maar alvast bedankt! Ik wil vooral leren wat voor kijk deze persoon heeft op waterstof in de toekomst, dat is mijn grootste ''vraag'' zo kort mogelijk gezegt.
-
Beste Samed,
Ik ga voor je zoeken. Hopelijk weet ik volgende week wat meer.
Groetjes,
Sanne -
Beste Samed,
Ik heb een reactie terug gehad van het Eco-Runner Team Delft en je kunt een van hun interviewen voor je PWS. Ze zouden graag weten wanneer dit zou kunnen? Zou je een paar data kunnen geven het liefst met tijden zodat zij kunnen kiezen wanneer het ze uitkomt.
Mvg,
Sanne