Piëzo-elektrische elementen
-
Hallo,
Voor ons profielwerkstuk willen we graag een practicum op de TU doen. Hierbij zullen we kijken naar verschillende factoren die invloed hebben op het rendement van piëzo-elektrische elementen bij het opwekken van energie. We hebben al een practicumvoorschrift en de eerste twee hoofdstukken van ons verslag. Graag zouden we wat tips krijgen en vervolgens inschrijven voor een practicum.
Groetjes,
Angela en Rick
-
Hi Angela en Rick,
Er zijn momenteel helaas problemen op het forum met het uploaden van documenten. Jullie kunnen je documenten naar onderstaand e-mail adres sturen.
Groet,
Caspar Boers
-
Hoi Caspar,
Is het mogelijk om onze bestanden te uploaden op dit forum? We zijn namelijk al een heel eind, maar een aantal details in ons practicumvoorschrift kloppen nog niet. Daarom zou het handig zijn als je die zou kunnen bekijken. De proefjes zelf gaan grofweg over de relatie tussen de uitgeoefende mechanische kracht (die we met een soort op en neer gaande pers zouden willen uitoefenen) en het uitgaand elektrisch vermogen.
Groetjes,
Angela en Rick
-
Hi Angela en Rick,
Goed dat jullie al een eind op weg zijn. Welk practicum zouden jullie graag willen doen? En waarover willen jullie graag tips krijgen?
Groet,
Caspar Boers
-
Hoi,
Helaas hebben we nog geen reactie gehad op ons mailtje. Misschien is er iets fout gegaan? Zouden we alsnog via dit forum een afspraak voor een practicum kunnen maken?
Groetjes,Angela en Rick
-
Hi Angela en Rick,
Welke benodigdheden hebben jullie zelf al? Het probleem waar ik op dit moment mee zit is dat ik veel van de materialen niet zelf tot mijn beschikking heb in onze workshop.
Groet,
Caspar Boers
-
Hi Angela en Rick,
Ik heb inderdaad jullie lijst ontvangen, maar ik vroeg me dus af welke materialen jullie zelf al hadden. De werkplaats waarin ik met jullie mag werken heeft wel wat materialen, maar veel dingen die jullie nodig hebben zoals een piezo elektrisch element, minipers, stabilisatoren en een hogesnelheidscamera heb ik zelf ook niet.
groet,
Caspar Boers
-
Beste Angela en Rick,
Op dit moment zit Caspar voor zijn studie in Parijs. Volgende week is hij weer terug en zal hij naar jullie vraag kijken.
Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Noor -
Hey Caspar,
We wilden de practica op de TU doen, omdat we zelf niet over de benodigde materialen beschikken. Heb je onze lijst met benodigdheden al ontvangen?
Groetjes,Angela en Rick